Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان با هوشیاری و تلاش پلیس قشم عامل تهیه و توزیع چک پول های جعلی و تقلبی با ۱۳۶ قطعه چک پول تقلبی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز (۳۰ تیرماه) در تشریح این خبر بیان کرد: در پی مراجعه و علام شکایت احدی از شهروندان به کلانتری ۱۲ در گهان مبنی بر اینکه یک دستگاه گوشی تلفن همراه از طریق برنامه دیوار به فردی ناشناس فروخته و در قبال آن مبلغ ۶ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان وجه نقد (۱۳۶ قطعه تراول ۵۰ هزار تومانی) دریافت کرده و پس از بررسی متوجه جعلی بودن مبلغ دریافتی شده موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار غلامرضا جعفری افزود: بلافاصله اقدامات فنی وتخصصی لازم جهت شناسایی متهم انجام که مشخص شد مالک سیم کارت تبعه افغانستان می باشد که با همکاری مشترک کارشناسان پلیس امنیت عمومی شهرستان وبا هماهنگی مرجع قضایی وی احضار وپس از انجام تحقیقات فنی مشخص گردید سیم کارت وتلفن همراه خودرا در اختیار خواهر زاده خود بنام" ع ب" قرارداده است که با راهنمایی وی متهم اصلی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در شهردرگهان دستگیر وجهت انجام تحقیقات به یگان انتقال گردید. 

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از مواجهه حضوری با شاکی بلافاصله مورد شناسایی قرار گرفته و در اظهاراتش اعتراف کرد تراول چکهای جعلی را از شخصی معلوم تبعه افغانستان وساکن اصفهان دریافت وسپس اقدام به توزیع ان در بازار کرده است که متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و از آن طریق با صدور قرار وثیقه روانه زندان شد. 

این مقام انتظامی استان بابیان اینکه تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگی متهمان دیگر این پرونده ادامه دارد اظهار داشت : در بازرسی از محل اختفا متهم ۱۳۶ فقره تراول چک جعلی ۵۰هزارتومانی کشف و ضبط شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان

نجف علی بارانی  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی