Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بامداد دیروز (سه‌شنبه) بود که منابع صهیونیستی مدعی شدند دو فروند راکت از لبنان به سمت فلسطین اشغالی شلیک شده‌ و بعد از آن ارتش رژیم اسرائیل مناطقی از جنوب لبنان را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد.

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به همین موضوع گفت، ارتش اجازه تکرار اینگونه اقدامات و شلیک راکت به سمت شهرک‌های صهیونیستی در مرز با شمالی لبنان را نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه ادعاهای خود تهدید کرد، در صورت تکرار اینگونه اقدامات از سوی لبنان، ارتش رژیم صهیونیستی «مخفیانه یا علنی» به لبنان حمله خواهد کرد.

«نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم دیروزدولت لبنان را به بهانه شلیک‌شدن چند راکت از جنوب این کشور، تهدید کرد.

بنت طی سخنرانی در مراسمی برای افتتاح یک طرح مخابراتی، در این‌باره گفت: «دیشب راکت‌هایی از لبنان به اسرائیل شلیک شد. ارتش اسرائیل نیز حمله متقابل انجام داد». (جزئیات بیشتر)

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه دولت لبنان مسئول شلیک‌شدن راکت از جنوب این کشور به فلسطین اشغالی است، تهدید کرد که تل‌آویو اجازه تداوم اینگونه اقدامات را نمی‌دهد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی حمله آویو کوخاوی رژیم صهیونیستی ارتش رژیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی

منابع خبری جمعه شب اعلام کردند که دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

به گزارش مشرق، در این حمله ارتش رژیم صهیونیستی یک خودروی غیر نظامی در جاده میدون در جنوب لبنان هدف قرار گرفت، دو فرمانده نیروهای فجر شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان به نام‌های مصعب و بلال خلف به شهادت رسیدند.

شبکه خبری المیادین شامگاه جمعه گزارش داد که رژیم صهیونیستی با یک فروند پهپاد، یک خودروی غیر نظامی را در البقاع غربی در شرق لبنان هدف قرار داده است.

تصاویری که منتشر شده نشان می‌دهد که این خودرو کامل سوخته است.

دیگر خبرها

  • دومینوی استعفاها در اسرائیل
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی/ نوبت به روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش رسید
  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • سفر روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش اسرائیل به قاهره
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک به قاهره