Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روسیا الیوم، رسانه‌های یمنی گزارش دادند که گروه انصار الله یمن موفق به کنترل مناطق زیادی از استان البیضاء در جنوب غربی یمن شد.

به گزارش منابع یمنی این گروه بخش‌های زیادی از منطقه ناطع در استان البیضاء را تحت کنترل خود درآورده و اکنون در حومه منطقه بیحان در استان شبوه در جنوب یمن مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن، ضمن تبریک پیروزی‌های پی در پی نیرو‌های انصارالله، گفت: «پیروزی‌ها و حماسه‌های قهرمانانه‌ای که نیرو‌های انصارالله برای دفاع از میهن و مقابله با تجاوزات  به دست می‌آورند، مایه مباهات رهبری و مردم یمن است.»

او در ادامه افزود: «استواری و پایداری رزمندگان در جبهه‌های مختلف، نیرو‌های متجاوز و برنامه‌های آن‌ها با هدف تضعیف وحدت، امنیت و ثبات یمن را خنثی می‌کند.»

چند روز پیش نیز عبدالملک بدرالدین، رهبر انصارالله یمن، در سخنرانی خود خطاب به مردم یمن گفت: « من به مردم عزیزمان برای پیروزی‌های بزرگی که خداوند در استان البیضاء و در همه جبهه‌ها به آن‌ها ارزانی داشته است تبریک می‌گویم. این پیروزی‌ها گواه روشنی بر نتایج عالی صبر، کار، فداکاری و مسئولیت پذیری است.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عبدالملک بدرالدین تحولات یمن انصارالله یمن استان البیضاء پیروزی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک ناوشکن آمریکایی به همراه دو کشتی دیگر آمریکایی و صهیونیستی را هدف قرار داده است.

شبکه خبری المسیره گزارش داد که سخنگوی نیروهای مسلح یمن چهارشنبه شب حمله اخیر خود به ناوشکن و کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی در خلیج عدن و اقیانوس هند را تشریح کرد.

به گزارش المسیره، نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که این ناوشکن که به نامش اشاره نشده با شماری پهپاد هدف حمله قرار گرفته شده است.

براساس این گزارش یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: نیروهای مسلح یمن سه عملیات نظامی را انجام داده که در جریان آن علاوه بر ناوشکن آمریکایی، یک کشتی دیگر این کشور (MAERSK YORKTOWN) در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی (MSC VERACRUZ) را نیز با پهپاد در اقیانوس هند هدف قرار داده است.

نیروهای مسلح یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ هدف قرار دهند.

کد خبر 6088215

دیگر خبرها

  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به سه کشتی آمریکایی و صهیونیستی
  • (ویدیو) ضرغامی: هر دولتی مردم را شاد کند موفق است
  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا