Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهارمین قرعه کشی طرح پیش فروش ۷ محصول گروه سایپا در سال ۱۴۰۰ انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا چهارشنبه ۳۰ تیر ماه در سایت رسمی این گروه منتشر خواهد شد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از سايپانيوز، چهارمین قرعه کشی طرح پیش فروش ۷ محصول سایپا در سال ۱۴۰۰ شامل شاهین، کوییک.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اس، ساینا.اس، ساینا دنده ای، کوییک دنده ای، ‌کوییک دورنگ.آر و وانت سایپا ۱۵۱ با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در طرح پیش فروش سايپا ۷۹ هزار و ۹۴۸ نفر شركت كردند كه ۷۸ هزار و ۲۲۴ نفر واجد شرايط شناخته شدند.

ظرفيت محصولات عرضه شده گروه خودروسازي سايپا در این طرح پیش فروش ۶۷ هزارو ۵۰۰ خودرو است و براي آنكه حقي از متقاضيان خريد خودرو ضایع نشود و توزيع خودروها بر اساس قرعه كشي باشد ۱۳۵ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح ۹ هزار دستگاه خودرو شاهین عرضه می‌شود، علاوه بر این ۹ هزارو ۵۰۰ دستگاه کوییک دنده ای، ۱۵ هزار دستگاه ساینا دنده ای، ۹ هزار دستگاه کوییک.اس، ۱۰ هزار دستگاه ساینا.اس، ۱۰ هزار دستگاه کوییک دو رنگ.آر و ۵ هزار دستگاه وانت سایپا ۱۵۱ عرضه می شود.

اسامی منتخب طرح پیش فروش گروه سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا چهارشنبه ۳۰ تیرماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

گروه خودروسازي سايپا براي منتخبين طرح پیش فروش، پيامك ارسال مي كند اما براي اطمينان بيشتر ضرورت دارد كه ثبت نام كنندگان به سايت سايپا مراجعه كنند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: طرح پیش فروش هزار دستگاه دنده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۸۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه مراسم قرعه‌کشی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا در امان، پایتخت کشور اردن برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال جوانان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد. ۱۳ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در ۳ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی قرعه‌کشی شدند.

قرعه‌کشی کامل این مسابقات به این شرح است:

گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ

گروه B: کویت - ایران- چین

گروه C: اردن- هند - عمان

گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی- چین تایپه- قطر

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ در لهستان قرار است ۲۶ تیر تا ۶ مرداد سال جاری در اردن برگزار شود.

لازم به ذکر است که ابتدا قرار بود رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار گردد که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا میزبانی این دوره از رقابت‌ها، به کشور اردن سپرده شد.

تیم ملی هندبال جوانان کشورمان با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

کد خبر 6096611

دیگر خبرها

  • قیمت روز محصولات سایپا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • قیمت روز محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • خودرو شاهین امروز ۱۵ اردیبهشت چند شد؟ + جدول قیمت