Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-02@02:27:14 GMT

قیمت گوسفند در عید قربان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۸۳۲۹

افشین صدر دادرس مدیر عامل اتحادیه دام‌سبک با اشاره به اینکه بازار دام تغییر محسوسی نسبت به هفته های قبل نداشته است، اظهار کرد: هم اکنون متوسط قیمت هر کیلو دام در سطح استان ها ۴۲ تا ۴۵ هزار تومان بوده که نسبت به روزهای اخیر نوسانات جزئی در بازار رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه کمبودی در عرضه دام نداریم، افزود: با توجه به فراوانی عرضه و مشکلات تامین نهاده و کمبود علوفه، تمامی دامداران خواستار فروش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادرس ادامه داد: با ازدیاد تقاضا در روز عید قربان برای خرید این‌ احتمال وجود دارد که قیمت هر کیلو دام ۲ تا ۳ هزار تومان افزایش یابد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه گرانی علوفه علت اصلی تعجیل دامداران در فروش دام به شمار می رود، بیان کرد: با توجه به شرایط خشکسالی، کمبود و گرانی نهاده دامی از مسئولان دولتی انتظار می رود هر چه سریع تر تکلیف خرید دام غیر عشایر و ابلاغیه اخیر وزیر جهاد در خصوص صادرات را روشن کند.

وی با اشاره به اینکه قیمت تمام شده تولید با نرخ فروش سنخیتی ندارد، بیان کرد: طبق آخرین برآوردهای مرکز پژوهش اقتصادی وزارت‌ جهاد کشاورزی حداقل قیمت تمام شده دام سبک ۹۰ هزار تومان است، در حالی که با نرخ ۴۵ تا ۵۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود که دامدار دیگر توان این مقدار زیان را ندارد.

دادرس قیمت منطقی هر کیلو گوشت گوسفندی را ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به نرخ فعلی دام زنده، حداکثر قیمت گوشت گوسفندی در مغازه‌ها باید ۱۰۰ هزار تومان باشد که متاسفانه در شرایط فعلی هر کیلو گوشت گوسفندی در شهرهای بزرگ و کلانشهرها کمتر از ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار تومان عرضه نمی‌شود.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور ادامه داد: بنابر توصیه های دامپزشکی ذبح دام باید در شرایط بهداشتی انجام شود و مردم باید از کشتار دام در منازل خودداری کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با قیمت 124 دلار وارد بازار چین می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، مانیتور جدید شیائومی ردمی G27Q 2025 که با شماره مدل P27QCA-RG در چین رونمایی شده است، دارای نمایشگر ۲۷ اینچی IPS با رزولوشن ۱۴۴۰ * ۲۵۶۰ پیکسلی و نرخ نوسازی ۱۸۵ هرتز است و از بدنه باریک و سبک بهره می‌برد، این مانیتور صد درصد طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد.

مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با گزینه‌های اتصال DisplayPort (DP)، یک پورت USB-C چند منظوره، DPI 4، جک صدا ۳.۵ میلی‌متر و پورت HDMI ارائه می‌شود، زمان پاسخ‌دهی مانیتور یک میلی‌ثانیه است و ۹۵ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

قیمت مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 124 دلار ارزیابی شده است، این محصول با سه سال گارانتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، هنوز اطلاعاتی در مورد عرضه جهانی این مانیتور در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 749335

دیگر خبرها

  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • مانیتور شیائومی ردمی G27Q 2025 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟
  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد