Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم فوتبال اینتر در صدر فهرست گزینه‌های هدایت تیم ملی هلند قرار گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو پیستوکی، یکی از خبرنگاران ورزشی مطرح ایتالیا مدعی شده است که فدراسیون فوتبال هلند با آنتونیو کونته تماس گرفته تا به او پیشنهاد هدایت تیم ملی این کشور را بدهد اما مربی ایتالیایی فعلاً ترجیح می‌دهد که منتظر دریافت پیشنهاد یک تیم باشگاهی بماندو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کونته پس از فسخ قراردادش با اینتر در پایان فصل گذشته، اکنون بدون تیم است اما او طبق توافقی که با اینتر داشته، نمی‌تواند در فصل پیش رو هدایت یکی از تیم‌های سری  A را برعهده بگیرد و به همین دلیل او باید در خارج از این کشور منتظر دریافت پیشنهاد مربیگری باشد.

پیش از این گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال انتصاب وی به عنوان سرمربی تیم‌هایی مانند پاری‌‌سن‌ژرمن، تاتنهام، منچستریونایتد و رئال مادرید مطرح شد اما در نهایت هیچ یک از آنها محقق نشد. اکنون هم اعلام شده که فدراسیون فوتبال هلند سعی در استخدام او داشته است.

فرانک دی‌بوئر سرمربی پیشین تیم ملی هلند پس از شکست و حذف این تیم در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 اخراج شد و این در حالی بود که او تنها ماه سپتامبر سال 2020 هدایت لاله‌های نارنجی را برعهده گرفته بود.

کونته با مربیگری در رده ملی بیگانه نیست. او سال 2016 با تیم ملی ایتالیا به مرحله یک چهارم نهایی یورو رسید.

کونته: فصل آینده ناخواسته مجبورم استراحت کنم/ تماشای حادثه هولناک اریکسن حالم را بد کرد

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آنتونیو کونته تیم ملی هلند آنتونیو کونته تیم ملی هلند تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد

لیورپول با آرنه اسلوت به دوران جدیدی گام می‌گذارد. 

طرفداری | آرنه اسلوت، سرمربی لیورپول در دوران پسا کلوپ خواهد بود. 

به گزارش پل جویس از تایمز؛ دقایقی قبل لیورپول و فاینورد بر سر غرامت جدایی آرنه اسلوت به مقصد آنفیلد به توافق شفاهی دست یافتند. سرمربی 45 ساله هلندی از تابستان آینده به صورت رسمی سرمربی جدید لیورپول خواهد بود. علاقه قرمزها به سرمربی فاینورد در هفته جاری مطرح شد و طرفین خیلی زود برای همکاری چراغ سبز نشان دادند. اسلوت فصل گذشته فاینورد را پس از 20 سال به مقام قهرمانی اردیویسه هلند رساند. تیم تحت هدایت او در حال حاضر در فاصله سه هفته به پایان فصل در رتبه دوم جدول قرار گرفته است. لیورپول با توجه به سبک تهاجمی اسلوت و شکوفایی استعداد بازیکنان جوان، او را به عنوان جانشین کلوپ انتخاب کرد. سرمربی آلمانی آنفیلد کمتر از یک ماه دیگر برای همیشه این باشگاه را ترک می‌کند. 

لیورپول برای جانشینی کلوپ ابتدا به سراغ ژابی آلونسو رفت اما هافبک سابق باشگاه تصمیم به ادامه همکاری با بایرلورکوزن گرفت. قرمزها در ادامه با روبن آموریم وارد مذاکره شدند اما رویکرد فنی و مدیریتی آرنه اسلوت با سیستم کاری مایکل ادواردز و ریچارد هیوز که رهبران بخش فوتبالی لیورپول به شمار می‌روند، تطابق بیشتری داشت. لیورپول که در رتبه سوم لیگ برتر قرار دارد، چهار بازی دیگر تحت هدایت یورگن کلوپ خواهد داشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • جانشین کلوپ از هلند می‌آید
  • غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ