Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: عید قربان روز رسیدگی به نیازمندان، اطعام فقرا، روز تمرین، تجلی و تحصیل تقوا برای یک عمر زندگی با تقوای الهی است.

آیت الله مصطفی محامی اظهار داشت: عید قربان عید بندگی خدا، غلبه بر هواهای نفسانی، بریدن از تعلقات مادی و قربانی کردن جان و مال در مقابل خداوند تعالی است،

وی افزود: تقوا محصول مراسم حج و قربانی کردن است، انسان باید به گونه‌ای زندگی کند که در برابر تهاجمات شطان محفوظ بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: سنت قربانی باید همواره احیا شود اما در این ایام با توجه به شیوع ویروس کرونا باید دقت بیشتری در رعایت نکات بهداشتی شود.

امام جمعه موقت چابهار در خطبه‌های عید سعید قربان اظهارداشت: یکی از مواردی که می‌تواند اعمال ما را به حق زیادتر کند درود بر نبی مکرم اسلام است و اگر این عمل با شناخت و آگاهی انجام شود یکی از مواردیست که حق را بهتر بشناسیم و از باطل جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی قاسمی زاده بیان کرد: نور ایمان و نوری که توسط اهل بیتش برای ما فرستاده و مسیر تاریک این دنیا را به ما نشان می‌دهد و ترک محرمات و انجام دادن واجبات ما را به مسیر روشنایی سوق می دهد.

وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت حج امسال که تاکید کردند: وعده صادق الهی، نصرت مجاهدان است و نخستین اثر این مجاهدت، بازداشتن آمریکا و دیگر زورگویان از دخالت و شرارت در کشورهای اسلامی است.

امام جمعه ایرانشهر نیز با اشاره به این که بهترین توشه تقوا است، بیان کرد: تا ۲ هفته دیگر شاهد تغییر دولت جدید هستیم و امام جامعه از دولت سیزدهم مطالباتی داشتند که باید به آن ها توجه شود.
جت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی افزود: تنها راه برون رفت از مشکلات و معضلات جامعه پای کار آمدن افرادی است که انقلابی و حزب اللهی باشند.

وی تصریح کرد: برای حل مشکلات جامعه نیاز به کار جدی بوده و بسیاری از افراد در این مسیر نیاز به خدمت بیشتر دارند و در واقع باید مورد عنایت بیشتری قرار بگیرند.

امام جمعه ایرانشهر خاطرنشان کرد: عید قربان نماد خواهش‌ها و تعلقات نفسانی است که باید این روز را الگوی خود قرار دهد و از همه هواهای نفسانی و تعلقات دنیوی دل بکند، در حقیقت حب و دوستی ریشه دار ترین عامل تعلق نفس بوده که حضرت ابراهیم(ع) در آن میدان نشان داد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عید قربان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امام جمعه امام جمعه عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، فردا هفت اردیبهشت ماه، هفت میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برپا می‌شود.

بر این اساس مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی و مدیرکل تأمین اجتماعی استان در میز خدمت حضور خواهند داشت.

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال آذربایجان‌غربی، شهردار منطقه 2 ارومیه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و نیز مسئول بسیج کارگران پاسخگوی سوالات و مسائل و مشکلات مردمی خواهند بود.

خطیب نماز جمعه فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت خطیبان جمعه سیستان و بلوچستان از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد