Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماه پیش، در ماه مه سال جاری، شیائومی هدفون‌های بی سیم Redmi AirDots ۳ Pro واقعی خود را در بازار خانگی لوازم دیجیتالی در کشور چین راه اندازی کرد. اکنون، این شرکت همان محصول را به بازار عرضه کرده است، اما با ویژگی‌های متفاوت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از gizmochina، ایرباد بی سیم Redmi Buds ۳ Pro اکنون رسماً در سطح جهانی عرضه می‌شود. این جفت گوشی ۶۰ دلار قیمت دارد، اما در پیشنهادهای مقدماتی آن، با قیمت ۴۰ دلار و با تخفیف در دسترس هستند. از نظر مشخصات، همان Air Dots ۳ Pro است که اوایل امسال راه اندازی شد.

قابلیت های ایرباد بی سیم Redmi Buds ۳ Pro 

دارای درایور‌های ۹ میلی متری و سه میکروفون برای لغو سر و صدا است. ادعا می‌شود که ویژگی Adaptive Noise Cancellation در گوشی‌های ۳۵dB صدای خارج را مسدود می‌کند و تاخیر بسیار کم ۶۹ میلی ثانیه را ارائه می‌دهد. برای اتصال، بلوتوث ۵.۲ با پشتیبانی از اتصال به دو دستگاه همزمان وجود دارد.

در مورد دوام باتری، شرکت شیائومی ادعا می‌کند که می‌تواند با استفاده از کیف شارژ حداکثر ۲۸ ساعت دوام باتری ارائه دهد. در کیف شارژ یک پورت USB Type C در پایین قرار دارد تا شارژ سریعتر انجام شود، در حالی که حتی از شارژ بی سیم Qi نیز پشتیبانی می‌کند.

Redmi Buds ۳ Pro، که به تازگی راه اندازی شده است در دو گزینه رنگی سیاه و خاکستری وجود دارد. این گوشی برای خرید از طریق سایت Aliexpress در دسترس خواهد بود. همانطور که قبلاً اشاره شد، در تاریخ‌های اولیه فروش، هدفون TWS به جای قیمت معمولی ۶۰ دلار، ۴۰ دلار است.

بیشتر بخوانید

مشخصات احتمالی گوشی Xiaomi Mi ۱۲ لو رفت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هدفون بی سیم هدفون هوشمند لوازم دیجیتال گوشی هوشمند بی سیم Redmi

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۹۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیائومی نیامده رکورد زد!

شیائومی بیش از ۷۵ هزار سفارش برای خودروی SU۷ ثبت کرده و بیش از ۱۰ هزار تحویل در ژوئن را هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.

لی طی رویدادی در اولین روز رسانه‌ای نمایشگاه خودرو پکن گفت که هدف تحویل رکوردی را برای ارائه خودروهای الکتریکی  به ثبت می‌رساند.

لی در یک کنفرانس اظهار کرد که که شیائومی بیش از ۱۰۰ هزار تحویل برای SU۷ در سال ۲۰۲۴ را هدف قرار داده است و قصد دارد تجارت خودروسازی خود را برای سه سال آینده ۱۰۰ در صد بر بازار چین متمرکز کند.

بر اساس گزارش رویترز، اولین SU۷ به جنگ قیمت خودروهای برقی در بزرگترین بازار خودروی جهان دامن می‌زند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • شیائومی نیامده رکورد زد!