Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@11:00:22 GMT

جاماندگان ثبت نام در سامانه املاک و اسکان چه کنند؟

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۸۹۴۶۴

جاماندگان ثبت نام در سامانه املاک و اسکان چه کنند؟

حدود یک هفته‌ای از بروز اختلال در سایت وزارت راه وشهرسازی و زیر مجموعه‌های این وزارت خانه از جمله شرکت راه آهن، شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل ونقل و همچنین سامانه املاک و اسکان می‌گذرد، اما به نظر می‌رسد هنوز بعد از گذشت یک هفته اقدامی برای حل این مشکل و به روز رسانی آن‌ها صورت نگرفته است.

براساس این گزارش سایت سامانه املاک واسکان وزارت راه وشهرسازی هم تقریبا یک هفته‌ای است که از دسترس خارج شده و متقاضیان با پیغام "این سایت در حال به روز رسانی است" مواجه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است روز گذشته یکی از شهروندان در تماس تلفنی با باشگاه خبرنگاران اعلام کرد که نیاز به استعلام گیری برای دریافت تسهیلات از سایت  املاک و اسکان  دارم و هربار هم به بانک مراجعه می‌کنم می‌گویند باید از این سامانه استعلام دریافت شود ومن چک دارم و اگر این سامانه درست نشود چک من برگشت می‌خورد.

او ادامه داد: اگر این سایت دچار مشکل شده حداقل وزارت راه وشهرسازی برای رسیدگی به مشکلاتی که بسیاری از افراد درحال حاضر با آن مواجه شده اند چاره اندیشی کند.

در همین رابطه محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان توضیح داد: همکاران ما درحال رفع این مشکل هستند و به زودی ظرف یکی دو روز آینده این مشکل برطرف خواهد شد.

او درباره تمدید مهلت ثبت نام برای تسهیلات و یا بارگذاری اطلاعات املاک و اسکان با توجه به ایجاد این مشکل گفت: این مشکل چند روزی است که ایجاد شده و بارگذاری اطلاعات املاک و اسکان و همچنین امکان ثبت نام وام ودیعه مسکن تا پایان شهریور  وجود دارد بنابراین با توجه به آنکه مهلت زمانی فعلا وجود دارد برنامه‌ای برای تمدید مهلت نداریم.

معاون وزیر راه وشهرسازی تاکید کرد: به زودی این مشکل برطرف می‌شود و متقاضیان نگران این موضوع نباشند. ۲ روز از فرصت ۲ ماهه درج اطلاعات در سامانه ملی املاک و اسکان می‌گذرد، اما خبری از تمدید آن تا پایان مهرماه نیست.

عدم اطلاع‌رسانی دقیق و مستمر از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از یک سو و عدم انتشار آمار مربوط به ثبت اطلاعات توسط مدیران دولتی باعث شد تا مردم علاقه چندانی به مشارکت در شناسایی خانه‌های خالی از خود نشان ندهند.اما امیدواریم با رفع این مشکلات و همچنین به روز رسانی هرچه سریعتر این سایت متقاضیان بتوانند با انگیزه بیشتری اقدام به ثبت نام در این سامانه کنند./ باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: جاماندگان ثبت نام سایت سامانه املاک و اسکان املاک و اسکان راه وشهرسازی وزارت راه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۸۹۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت

محمد حمیدی مقدم، مدیر مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی گفت: هنرمندان می‌توانند طرح‌های خود را با راهبرد‌های جدید و موضوعات مختلفی که در سامانه مطرح کردیم ارسال کنند که با توجه به وعده وزیر فرهنگ که در جشنواره حقیقت مطرح کردند، در فضای تولید به لحاظ افزایش بودجه و تعداد تولید شاهد افزایش چشمگیر خواهیم بود.

حمیدی مقدم بیان‌کرد: بعد از جشنواره هفدهم حقیقت نقطه عطفی در میزان ارتباط مستند‌های جدید مرکز با مخاطبان به وجود آمد.

مدیر مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی اظهار داشت: ما شاهد یک رشد و افزایش نمایش فیلم‌های مستند در فضای پلتفرمی و هنرتجربه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این روز‌ها فیلم مستند بلندی در پلتفرم‌های مختلف در حال نمایش است و فضایی به وجود آمده است که مستند‌ها به صورت قاطعانه و با حق خودشان به عنوان بخشی از سبد فرهنگی مردم وارد پلتفرم‌ها می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای خریداران مسکن / آغاز عقد قراردادهای رایگان در «خودنویس»
  • املاک مازاد دستگاه‌ها باید شناسایی و معرفی شوند
  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند