Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمد تقی نظرپور با اشاره به همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی گفت: در خصوص همسان سازی حقوق اعضای هیأت علمی نیز در بودجه ۱۴۰۰ تکلیف قانونی داریم که این همسان سازی را انجام دهیم که در فضاهای مختلف گاهی موضوعاتی مطرح می‌شود که رقم‌ها، اعداد بالایی است و گاهی شاهد پخش شدن فیش‌های حقوقی، احکام و بداخلاقی‌های خاصی در این حوزه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این در حالی است که تکلیف قانونی بر این است که ما همسان سازی را انجام دهیم که این همسان سازی با اعضای هیأت علمی غیر بالینی دانشگاه‌های علوم پزشکی است. اگر این همسان سازی اجرایی شود طبیعتاً مبلغی به حقوق اعضای هیأت علمی اضافه می‌شود.

معاون اداری مالی وزارت علوم افزود: اگر قرار است که همسان سازی اجرایی شود همان چیزی است که امروز دانشگاه‌ها انجام داده‌اند. این یک تکلیف قانونی است که دانشگاه‌ها در حال انجام دادن آن هستند.

وی تصریح کرد: وقتی انتظار داریم دانشگاه‌ها به لحاظ علمی دارای رتبه خوب و مناسبی در منطقه و جهان باشند باید این حداقل‌های ضروری را برای اعضای هیأت علمی فراهم کنیم و اگر این اتفاق بیافتد انتظاراتی که دولت و مجلس از اعضای هیأت علمی دارند، به خوبی رخ می‌دهد.

کد خبر 5262912 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری همسان سازی حقوق وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش جشنواره بین المللی فارابی آزمون کارشناسی ارشد آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی توزیع کارت کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی اعضای هیات علمی دانشگاه الزهرا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی آموزش مهارتی اعضای هیأت علمی تکلیف قانونی حقوق اعضای همسان سازی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۰۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ماه) محمدحسن آصفری نماینده اراک درباره علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تذکری داد که قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و طبق آن دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی در همین راستا افزود: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد.

رئیس مجلس با بیان اینکه اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و متناسب سازی باید انجام شود، اضافه کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند