Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی فرارسیدن عید قربان را به روسای مجالس کشورهای اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام رییس مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل می‌باشد:

السلام علیکم و رحمة ‌الله و برکاته؛

خرسندم صمیمانه‌ترین تبریکات اینجانب را به‌مناسبت فرارسیدن عید قربان، عیدالاکبر مسلمانان جهان پذیرا باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همگان باور داریم که انسجام و یکپارچگی فیمابین کشورهای مسلمان، صمیمیت و یکرنگی، مظهر بالندگی و پیشرفت و تقویت جهان اسلام به شمار می‌رود و در این میان مجالس کشورهای اسلامی ایفاگر نقش اساسی در نیل به انسجام و وحدت امت بزرگ اسلامی می‌باشند.

معتقدم در این برهه از زمان که فریضه مناسک حج تمتع در سرزمین وحی به سبب فراگیری ویروس کرونا به شکل محدود انجام می‌شود، توجه بر همدلی و تأمین سلامت جوامع اسلامی در برابر ویروس منحوس کرونا، حائز اهمیت است.

فرصت را غنیمت شمرده؛ با تأکید بر آمادگی مجلس شورای اسلامی جهت تقویت رایزنی و همکاری همه‌جانبه میان کشورهای اسلامی، موفقیت روزافزون جنابعالی، نمایندگان محترم پارلمان و سربلندی و عزت امت اسلامی را از خدای سبحان مسئلت دارم.

محمدباقر قالیباف
رییس مجلس شورای اسلامی
جمهوری اسلامی ایران

پربیننده ترین قیمت مرغ به ۴۰ هزار تومان رسید در صحن علنی امروز مجلس چه گذشت؟ + عکس بررسی تشکیل پارک فناوری نفت و گاز در کمیسیون انرژی تخصیص اعتبار ۸۶۰میلیون یورویی برای مقابله با کرونا افزایش و استمرار عرضه سیمان در بورس کالا، بازار را متعادل می کند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عید قربان مجلس شورای اسلامی کشورهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف در پیامی کسب مجدد عنوان قهرمانی تیم‌ملی ایران در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا را تبریک گفت.

متن پیام تبریک رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم‌ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید.

این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران‌اسلامی، با قاطعیت به‌دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.

اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادرفنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • وزیر راه و شهرسازی روز خلبان را تبریک گفت
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد