Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@03:44:50 GMT

چرا کودکان از کرونا ایمن هستند؟

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۰۶۰۰

تحقیقات جدید نشان می دهد که حتی یک مورد خفیف یا بدون علامت کووید۱۹ باعث پاسخ قوی آنتی بادی در کودکان و نوجوانان می شود. ناطقان: «جیلیان هرست»، سرپرست تیم تحقیق دانشکده پزشکی دانشگاه دوک در کارولینای شمالی، گفت: «این یافته‌ها دلگرم کننده است، به ویژه به این دلیل که ما هنوز نمی‌توانیم کودکان زیر ۱۲ سال را علیه ویروس واکسینه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی در ادامه می‌افزاید: «این مطالعه نشان می‌دهد کودکانی که عفونت خفیف داشته یا حتی کسانی که هیچ علائمی نداشته اند، به یک واکنش ایمنی مبتلا می‌شوند که احتمالاً در برابر عفونت‌های آینده نقش حفاظتی دارد.»

محققان واکنش آنتی بادی را در ۶۹ بیمار جوان، از ۲ ماه تا ۲۱ سال، مبتلا به عفونت کووید ۱۹ بدون علامت و خفیف اندازه گیری کردند.

پاسخ آنتی بادی در کودکان بر اساس وجود علائم تفاوتی نداشت و آنتی بادی علیه ویروس کرونا تا چهار ماه پس از عفونت هنوز در اکثر شرکت کنندگان وجود داشت.

محققان همچنین دریافتند که بدون توجه به سن، سطح آنتی بادی کودکان در دو و چهار ماه پس از عفونت، مشابه بزرگسالان یا کمی بیشتر است. منبع: خبر انلاین برچسب ها: کودکان ، کرونا ، ایمن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کودکان کرونا ایمن آنتی بادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه ایمن شد.

در راستای تحقق اجرای طرح های عمرانی شهرداری منطقه پنج، پروژه ایمن‌سازی و مرتفع‌سازی دیوارها و کانال‌های سنگی سطح منطقه با اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال از سوی حوزه معاونت فنی و امور زیربنایی منطقه ۵ ارومیه در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • ارزش واقعی چیزها را به کودکان نشان دهید نه قمیت آنها را ( + راهکارها و پیامدها)
  • تولید میکروقطره‌هایی که برای تشخیص دقیق بیماری استفاده خواهند شد
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • ۴ ادویه ضد آلزایمر
  • حیله غیراخلاقی تولیدکنندگان معروف تنقلات برای فروش بیشتر
  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه
  • مفقود شدن بیش از ۵۰ هزار پناهنده خردسال در اروپا
  • تولید نخ‌های آنتی باکتریال با استفاده از نانو ذرات روی در یزد
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد