Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حسن نبوتی با اشاره به تجمع روز گذشته مردم شهرستان در مرکز این شهر به دلیل مشکلات بی‌آبی خوزستان اظهار کرد: در پی این تجمع یک جوان مورد اصابت گلوله اغتشاشگران قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی افزود کار شناسایی ضارب یا ضاربین این حادثه در دستور کار قرار دارد و پس از شناسایی عوامل برخورد قانونی با آنها صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توضیح فرمانداری ایذه درباره اعتراض دیشب مردم به بی‌آبی | تجمع ایذه‌ای‌ها با بشکه‌های خالی

سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه اضافه کرد در پی این حادثه ۱۴ نفر از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان نیز مجروح و برای انجام مداوا در بیمارستان بستری هستند.

نبوتی در پایان گفت کشته شدن ۳ نفر دیگر در این حوادث تکذیب می‌شود و شایعه‌ای بیش نبود.

هادی بهمنی جوان ایذه ای در جریان حوادث روز گذشته بر اثر برخورد گلوله عوامل اغتشاشگر جان خود را از دست داد.

کد خبر 615915 برچسب‌ها استان خوزستان کم آبی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان کم آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد خشونت‌بار پلیس فرانسه با دانشجویان حامی فلسطین در «سوربون»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، به دنبال تجمع مجدد هواداران مردم مظلوم فلسطین در دانشگاه سوربن واقع در فرانسه، پلیس این کشور تلاش کرد با دانشجویان برخورد کرده و تجمع مسالمت آمیزشان را متفرق کند.

بر این اساس، یکی از دانشجویان حاضر در تجمع اعتراض آمیز در این باره خبر داد که پلیس تلاش کرد تا تجمع اعتراضی دانشجویان معترض در محوطه دانشگاه را برهم بزند.

خبرگزاری اسپوتنیک تصاویری را در این ارتباط به نماش درآورد که نشان دهنده خشونت به کار رفته از سوی پلیس برای مقابله با دانشجویان حامی فلسطین است.

برخورد خشن پلیس فرانسه با دانشجویان دانشگاه سوربن که در حمایت از فلسطین چادر اعتراضی برپا کرده بودند در تصاویر ارسالی به وضوح مشخص است.

کد خبر 6092426

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • برخورد خشونت‌بار پلیس فرانسه با دانشجویان حامی فلسطین در «سوربون»
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • حمایت دانشجویان دانشگاه‌های استان از جنبش دانشگاهیان اروپا و آمریکا
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • اعتراض دانشجویان اروندی در دفاع از آزادی خواهان فلسطین
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست