Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست گروه پزشکی اعزامی به المپیک گفت: تست تمام کاروان ایران منفی بوده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سید اشکان اردیبهشت سرپرست گروه نخست پزشکی اعزامی به دهکده بازی‌های المپیک توکیو با اشاره به راه‌اندازی کلینیک اختصاصی فدراسیون پزشکی ورزشی در بدو ورود به توکیو اظهار داشت: در این کلینیک تجهیزات مورد نیاز ورزشکاران اعزامی کشورمان مستقر شده و همکاران ما هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب برای خدمات رسانی آماده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه تمامی همکاران اعزامی فدراسیون از ۱۲ شب تا ۷ صبح نیز آنکال هستند، گفت: در روز‌های گذشته مراجعات مختلفی به کلینیک داشتیم که از جمله می‌توان به پیگیری درمان چند ورزشکار آسیب دیده اشاره کرد که درمان آن‌ها در تهران انجام شده، اما در توکیو نیز برای پیگیری اقدامات درمان تحت نظر همکاران ما در کلینیک قرار دارند.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر اینکه خوشبختانه تاکنون آسیب دیدگی جدی و جدیدی در بین ورزشکاران اعزامی نداشتیم، خاطرنشان کرد: نازنین ملایی ملی پوش قایقرانی دچار آسیب دیدگی شد که چندان جدی نیست و کادر پزشکی کاروان برای مهار درد آسیب دیدگی وی اقدامات لازم را انجام داد.

وی با اشاره به قدردانی سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی از اقدامات کادر پزشکی کاروان اعزامی به توکیو افزود: در ورزش حرفه‌ای این آسیب دیدگی‌ها اجتناب ناپذیر است، اما همکاران ما با تمام توان وظیفه خدمات رسانی به ورزشکاران را به انجام می‌رسانند.

اردیبهشت با بیان اینکه انجام تست‌های PCR یکی دیگر از جمله اقدامات کادر پزشکی در توکیو است، گفت: همچنین آموزش‌های لازم در زمینه مراقبت‌های کووید توسط همکاران ما به ورزشکاران اعزامی ارائه می‌شود.

سرپرست گروه نخست اعزامی پزشکی به توکیو با اشاره به اینکه همه اقدامات مرتبط با پیشگیری و تست‌های کووید در یک سامانه بارگذاری می‌شود، گفت: تمام اقداماتی که در این خصوص انجام می‌شود به صورت روزانه رصد می‌کنیم و خوشبختانه تا امروز تست هیچ یک از ورزشکاران عزیزمان مثبت نبوده است.

اردیبهشت همچنین به اقدامات صورت گرفته در مورد آنتی دوپینگ اشاره و تاکید کرد: با توجه به اینکه در این دوره از بازی‌ها برای اولین بار فرم‌های مربوط به دوپینگ به صورت غیر فیزیکی و از طریق سازمان بین المللی تست دوپینگ (ITA) نجام می‌شود، به رغم بعضی بی نظمی‌های موجود در دهکده بازی‌ها، این فرم‌ها تکمیل و بارگذاری شد.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی وضعیت کاروان ورزشکاران را مطلوب توصیف کرد و افزود: خوشبختانه هیچ یک از ورزشکاران آسیب دیدگی جدی ندارند و ورزشکاران کشورمان در شرایط مناسبی به سر می‌برند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: المپیک کاروان پکن همکاران ما آسیب دیدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان خودرویی بی نظیر حامیان فلسطین در شیکاگو (ببینید)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پاسخ کوبنده دبیرکل جنبش "ابتکار ملی فلسطین" به جانبداری مجری بی‌بی‌سی در دفاع از اسرائیل (فیلم) تشکیل زنجیره انسانی دانشجویان دانشگاه تورنتو و کانادا برای محافظت از چادر‌های همبستگی مقابل پلیس (فیلم) آتش اعتراضات علیه اسرائیل دیگر خاموش‌شدنی نیست (فیلم)

دیگر خبرها

  • مشکل اشتغال همچنان به قوت خود باقی است آقای وزیر!طرحی برای استیضاح دیپلماسی اقتصادی/چند نکته درباره یک سکانس جنجالی
  • ضرورت بهره‌گیری از هوش مصنوعی و نانو فناوری در حوزه پزشکی
  • دلایل خودکشی پزشکان از زبان رئیس سازمان نظام پزشکی
  • دکوراسیون اداری با تم مدرن؛ ایجاد فضاهای متفاوت برای همکاران شما
  • حضور کاروان زیر سایه خورشید از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه در ایلام
  • گزارش روزانه بورس ۱۹ اردیبهشت؛ افت ۷۶۴۹ واحدی شاخص کل
  • جزئیات اعزام زائران خراسان رضوی به عمره مفرده و حج تمتع ۱۴۰۳
  • کاروان خودرویی بی نظیر حامیان فلسطین در شیکاگو (ببینید)
  • تشریح اقدامات سازمان بورس بعد از وقایع اردیبهشت سال گذشته
  • موسوی: اگر منطقه ناامن شود همه کشورهای آن آسیب می‌بینند