Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@08:25:40 GMT

غرق شدن نوجوان زرین‌دشتی در سد دبیران

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۲۰۳۲

غرق شدن نوجوان زرین‌دشتی در سد دبیران

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرمانده انتظامی زرین دشت با بیان این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن فردی در سد دبیران این شهرستان، مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ محمد بردبار افزود: با حضور مأموران و تیم‌های امدادی در محل، مشخص شد نوجوان ۱۵ ساله که برای شنا به سد مراجعه کرده به دلیل عمق زیاد و آشنا نبودن به فنون شنا غرق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی جسد فرد غرق شده پس از خارج شدن از آب برای تعیین علت اصلی فوت به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرین دشت گفت: از مردم به ویژه جوانان و نوجوانان تقاضا دارم از شنا کردن در رودخانه و سدهایی که عمق نامعلومی دارند خودداری کنند.

گفتنی است، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۰ نفر در آبگیرها، دریاچه‌ها و سدهای استان فارس به رغم هشدارهای داده شده غرق شده‌اند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی زرین دشت نوجوان غرق شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رجبی اظهار کرد: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید سالاری گناباد حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو، مقدار هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه یک نفر متهم را نیز دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6091456

دیگر خبرها

  • مرگ عجیب پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد