Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو سابق شورای شهر تهران بر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان در شهرداری تهران تاکید کرد. ابوالفضل قناعتی متخصص حوزه شهری و عضو سابق شورای شهر تهران در گفتگو با میزان با اشاره به لزوم به کار گیری جوانان در مدیریت شهری گفت: بر مبنای سخنان رهبر انقلاب در زمینه لزوم استفاده از ظرفیت جوانان و با تمسک بر اصول چهارگانه تعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی، تخصص در موضوع، انقلابی و منتظر بودن و با تکیه بر جوان گرایی باید به جوانان در مدیریت شهری تهران اهمیت ویژه داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: زمان ثابت خواهد کرد جوانان فعال در حوزه مدیریتی تهران مدیران توانمند برای کلانشهر تهران و کشور خواهند شد.

متخصص حوزه شهری و عضو سابق شورای شهر تهران گفت: همچنین شهرداری تهران باید با توجه به ظرفیت جوانانی که در اختیار دارد به بهترین شکل استفاده کند، این موضوع می‌تواند به وسیله تبدیل وضعیت بسیاری از جوانان در بدنه شهرداری صورت بگیردزیرا این عزیزان نیازمند تعلق خاطر در شهرداری هستند.

وی ادامه داد: تعلق خاطر جوانان به شهرداری تهران از موارد مهمی است که باید صورت بگیرد و باید به متخصصان جوان در شهرداری اهمیت ویژه داده شود، اگر این اتفاق رخ دهد ما در مدیریت شهری دیگر نیازمند وارد کردن دیگر مدیران از سازمان‌ها و نهاد‌ها دیگر نخواهیم بود.

متخصص حوزه شهری و عضو سابق شورای شهر تهران گفت: دانش، تجربه، مهارت در زمینه مدیریت و خصوصیات فردی مدیر و مشارکت مدیران در کار‌های گروهی به عنوان مهم‌ترین عوامل در انتخاب مدیران به شمار می‌رود که به نظر می‌رسد بسیاری از جوانان این موارد را دارند و می‌توان بله آن‌ها اعتماد کرد.

وی ادامه داد: طی سال‌های اخیر به منظور جوانگرایی قوانین و بخشنامه‌های خاصی توسط مجلس و سازمان امور استخدامی تصویب و ابلاغ شد مانند ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان که اجازه فعالیت بیشتری به جوانان می‌دهد؛ در مدیریت شهری تهران نیز وقتش رسیده که به جوانان میدان دهیم و از پتانسیل جوانان در زمینه اداره شهر استفاده کنیم. بیشتر بخوانید: بارش‌های پراکنده در بعضی نواحی کشور

انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر تهران کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شورای شهر تهران کرونا عضو سابق شورای شهر تهران مدیریت شهری شهرداری تهران ظرفیت جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است

رئیس شورای شهر قزوین گفت: سرلوحه امور در شورای شهر قزوین استفاده از نظرات نخبگان و مشورت با افراد متخصص است و در مدت باقی‌مانده از عمر شورای ششم از ظرفیت نخبگانی بیشتر استفاده می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، علی فرمانی بعدازظهر امروز -یکشنبه شانزدهم اردیبهشت- در مراسم آغاز بهره‌برداری از فاز سوم محور نسیم شمال و ۱۴۰ دستگاه تاکسی و مینی‌بوس شهری قزوین اظهار کرد: با برپایی نشست‌های تعاملی شاهد بهره‌برداری از کمربندی «پیامبر اعظم (ص) - آیت‌الله باریک‌بین» در سال گذشته بودیم.

وی با بیان اینکه امروز با تکمیل فاز سوم کمربندی نسیم شمال خدمت مطلوبی به شهروندان ارائه خواهد شد، گفت: همچنین احداث تقاطع غیر همسطح «دفاع مقدس-نسیم شمال-اقبالیه» هم در دستور کار شورا و مدیریت شهری قرار گرفت و فروردین‌ماه امسال کلنگ این طرح به زمین زده شده و امیدواریم طی دو سال به بهره‌برداری برسد.

رئیس پارلمان شهری قزوین اضافه کرد: امیدواریم در ادامه مسیر خدمتگزاری در پارلمان محلی بتوانیم با مشورت و همفکری با نخبگان، متخصصان و سلایق مختلف در مدیریت شهری، اتفاقات خوبی را برای شهر قزوین رقم بزنیم.

فرمانی از همراهی و همدلی تمامی مسؤلین از جمله شرکت گاز، دانشگاه علوم پزشکی و اداره‌کل راه و شهرسازی در اجرای پروژه فاز سوم کمربندی نسیم شمال قدردانی کرد و گفت: هر کجا با همدلی و وحدت کارها انجام شده موفق بوده‌ایم.

وی تأکید کرد: سرلوحه امور در شورای شهر قزوین استفاده از نظرات نخبگان و مشورت با افراد متخصص است و در مدت باقی‌مانده از عمر شورای ششم از ظرفیت نخبگانی بیشتر استفاده می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در پایان تصریح کرد: در یک‌سال باقیمانده عمر شورای ششم تلاش خواهیم کرد تا با همدلی و همراهی مدیریت شهری قزوین طبق سیاست‌های بودجه ۱۴۰۳ در بخش‌های مختلف برنامه‌ریزی مناسبی را داشته باشیم و در جهت توسعه شهر گام‌های بلندتری را برداریم.

کد خبر 750876

دیگر خبرها

  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند