Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@16:17:00 GMT

۶۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در سمنان ثبت شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۳۳۵۰

۶۱ مورد جدید ابتلا به کرونا در سمنان ثبت شد

نوید دانایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در ۴۸ ساعت منتهی به ابتدای امروز ۶۱ مورد جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه بستری شدند، تاکید کرد: مهدی شهر، سمنان، گرمسار و دامغان در شهرهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان در وضعیت قرمز و آرادان و سرخه در وضعیت زرد قرار دارند.

وی با بیان اینکه در دو روز منتهی به ابتدای روز پنجشنبه ۲۰۷ مورد جدید مبتلا به کووید -۱۹ در مجموعه تحت پوشش این دانشگاه به صورت سرپایی شناسایی شدند، گفت: افزایش شدید تعداد بیماران و سرعت ابتلای به کرونا نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه عدم توجه و سهل انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار خطرناک است، تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک از سوی افرادی که حتی واکسن زده و یا قبلاً مبتلا به کرونا شده‌اند، همچنان ضروری است.

دانایی خواستار توجه بیشتر به عدم حضور در تجمع‌ها، رعایت مسائل بهداشتی و بهداشت جمعی، فاصله گذاری اجتماعی، عدم خروج از منزل برای امور غیر ضروری و… شد و گفت: همراهی مردم و مسئولان می‌تواند در کاهش شیوع بیماری مؤثر باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان‌های شاهرود و میامی در شرق استان که تابعه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود هستند نیز در وضعیت قرمز به سر می‌برند و هم اکنون تمام شهرستان‌های هشت‌گانه استان به جز آرادان و سرخه در وضعیت قرمز قرار دارند.

کد خبر 5263240

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشكی سمنان سمنان ویروس کرونا ویروس کرونا عید سعید قربان بوشهر کرمانشاه واکسن کرونا دعای عرفه آمار کرونا نماز عید قربان عکس استانها گرگان شیوع کرونا سیلاب اردبیل ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد

ایسنا/یزد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: یک مرکز مداخله گر در امور درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد.

دکتر «سید کاظم رضوی» افزود: هیچ یک از کارکنان این مرکز غیرقانونی، تخصص پزشکی نداشتند و با پیگیری و تلاش کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه و همکاری دادستانی و پلیس اماکن، پس از طی مراحل قانونی، پملپ انجام شده و مدارک موجود به مقامات قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه ارائه شد.

وی اظهار کرد: یکی از وظایف حوزه معاونت درمان دانشگاه های علوم پزشکی حفظ سلامت آحاد جامعه است و برخورد با مراکز غیرمجاز و مداخله‌گر در امور درمانی در حوزه پزشکی با جدیت در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، رضوی از مردم درخواست کرد ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و موسسه‌های غیرمجاز درمانی، هرگونه تخلف یا دخالت غیرمجاز افراد بدون صلاحیت در موضوع درمان‌ را از طریق سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۷۳ دانشگاه ایرانی جز برترین‌های دانشگاه‌های آسیا
  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط‌ جنین در یزد
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟