Web Analytics Made Easy - Statcounter

  ساعت‌۲۲ شامگاه یک‌ شنبه ششم تیرماه مأموران پلیس تهران از درگیری خونینی در یکی از خیابان‌های اطراف میدان تجریش با خبر و راهی محل شدند. مأموران کلانتری تجریش وقتی در خیابان وطن‌پور حاضر شدند، دریافتند لحظاتی قبل دو پسر نوجوان با هم درگیر شده‌اند که یکی از آن‌ها از ناحیه گردن دچار آسیب شده و برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدین ترتیب مأموران پلیس برای ادامه تحقیقات به بیمارستان رفتند که تیم پزشکی اعلام کرد پسر نوجوان که حمید نام دارد بر اثر شکستگی گردن روی تخت بیمارستان به کام مرگ رفته است. با اعلام خبر مرگ حمید پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.


بررسی‌های تیم جنایی نشان داد مقتول لحظه درگیری همراه دختر ۱۶‌ساله‌ای در خیابان در حال عبور بوده که با پسر ۱۷‌ساله دیگری به نام کامران چشم در چشم می‌شود و درگیری مرگبار رقم می‌خورد. کامران پس از حادثه همراه دوستش از محل فرار می‌کند و پسر زخمی که از ناحیه گردن آسیب می‌بیند برای درمان به بیمارستان منتقل می‌شود، اما در نهایت بر اثر شدت شکستگی گردن فوت می‌کند. یکی از شاهدان حادثه گفت: مقتول همراه دختر ۱۶‌ساله‌ای که گفته‌می‌شود دختر مورد علاقه‌اش است در حال عبور از خیابان بود که با پسر ۱۷‌ساله دیگری که همراه دوستش بود، برخورد کرد. آن‌ها چشم در چشم شدند و لحظاتی بعد هم درگیر شدند. ما سعی کردیم آن‌ها را جدا کنیم، اما کامران در درگیری گردن طرف مقابل را گرفت و چرخاند که احساس کردیم گردن او دچار شکستگی شد. پس از این کامران و دوستش از محل گریختند و ما هم با اورژانس و پلیس تماس گرفتیم.


مأموران پلیس در ادامه تحقیقات دختر ۱۶‌ساله و دوست قاتل را شناسایی و بازداشت کردند.


دوست قاتل گفت: مقتول خیال کرد که کامران به دختر مورد علاقه او خیره شده و به همین خاطر با هم چشم در چشم شدند. مشاجره لفظی آن‌ها خیلی زمان نبرد که با هم گلاویز شدند که لحظاتی بعد دیدم پسر نوجوان روی زمین افتاد. کامران با دیدن این صحنه خیلی ترسیده‌بود و به سرعت فرار کرد و من هم به خانه‌مان رفتم که مأموران پلیس مرا بازداشت کردند. وی در پایان گفت: من در این حادثه تقصیری نداشتم.


همزمان با انتقال جسد پسر نوجوان به پزشکی قانونی برای انجام آزمایش‌های لازم و مشخص شدن علت اصلی مرگ مأموران پلیس به دستور بازپرس ویژه قتل در تلاشند تا متهم فراری را دستگیر و راز این حادثه را بر ملا کنند.

رکنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۳۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین ؛ فرهنگ کره‌بندی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان خوزستان از انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله خبر داد

وی گفت؛ این نوجوان دچار مرگ مغزی بود که با بالگرد از مسجدسلیمان به شهرستان اهواز اعزام شد تا مراحل انتقال اعضاء بدن ایشان صورت بگیرد.

کره بندی افزود؛ پرواز بالگرد اورژانس هوایی خوزستان در ساعت ۱۵:۵۰ حامل فرشته ۱۳ ساله‌ی مسجدسلیمانی بود که برای پیوند اعضاء به اهواز پرواز کرد.

این کودک که متاسفانه دچار مرگ‌مغزی شده بود که با رضایت والدین برای نجات جان چند بیمار و با تلاش همکاران بهداشتی - درمانی مسجدسلیمان و تیم اورژانس هوایی با ایمنی کامل و در سریع‌ترین زمان ممکن به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900974

دیگر خبرها

  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان