Web Analytics Made Easy - Statcounter

موتورسیکلت حامل محمدحسین فرج‌نژاد و خانواده اش، چهارشنبه شب در بلوار غدیر استان قم با یک خودرو سواری برخورد که متاسفانه پنج عضو این خانواده جان به جان‌آفرین تسلیم کردند.

در مراسم تشییع پیکر وی و خانواده‌اش، برنامه سوگواری و عزاداری همراه با سخنرانی با حضور مردم برگزار شد و ادامه مراسم امروز در شهرستان ابرکوه برگزار و در بهشت زهرای این شهر به خاک سپرده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و مدیر حوزه‌های علمیه کشور در پیام‌های جداگانه رحلت این فعال فضای مجازی کشور را و مردم استان تسلیت گفتند.  

در بخشی از پیام آیت‌الله علیرضا اعرافی آمده است: خبر تلخ و غم‌انگیز درگذشت فاضل گرانقدر، پژوهشگر ارجمند و فرهیخته جناب محمدحسین فرج نژاد(طاب ثراه) به همراه اعضای خانواده(ره) در سانحه رانندگی موجب تاسف شد.

وی ادامه داد: فعالیت علمی و رسانه‌ای اثرگذار و هدفمند در حوزه انقلاب‌اسلامی و اهداف آن از جمله یادگارهای آن دانشور متعهد است که عند الله ماجور خواهد بود.

اینجانب با تسلیت به بازماندگان، دوستان و همکاران آن فقید سعید، از درگاه خداوند برای ایشان و اعضای خانواده‌شان، غفران و روح و رضوان ربوبی و برای بازماندگان، سلامتی و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

بیشتر فعالان فضای مجازی و علوم انسانی وی را به عنوان یکی از متخصص‌ترین کارشناسان کشور در زمینه صهیونیست‌شناسی می دانستند و  تمرکز بخش مهمی از تحقیقات اخیر وی در زمینه رویکردهای ضد صهیونیستی بود.

موتورسیکلت دارای پنج سرنشین بوده که پس از برخورد با خودروی سواری ۲۰۶، سرنشینان آن در دم جان باختند و راننده خودروی سواری نیز در این تصادف جان خود را از دست داد و سرنشین خودرو پس از دریافت اقدامات درمانی به مرکز درمانی منتقل شد.

برچسب‌ها حوزه علميه قم یزد تصادفات جاده ای فضای مجازی آیت الله محمدرضا ناصری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه قم یزد حوزه علميه قم یزد تصادفات جاده ای فضای مجازی آیت الله محمدرضا ناصری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام احمد لقمانپور اظهار داشت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

 وی افزود: مراسم تشییع این دو شهید والامقام، روز جمعه 14 اردیبهشت ساعت 16:30 دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • (تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز