Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@01:40:59 GMT

برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۳۹۰۴

برگزاری آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی

آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی صبح امروز در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۰ در دو نوبت صبح و عصر روز پنجشنبه ۳۱ تیرماه و صبح و عصر روز جمعه اول مردادماه ۱۴۰۰ در ۳۵ حوزه امتحانی، ۴۳ رشته و ۱۱ مجموعه برگزار می‌شود. در این دوره از آزمون تعداد ۷۲ هزار و ۸۱۶ نفر ثبت نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به منظور رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامتی کلیه داوطلبان، افرادی که مبتلا به بیماری کرونا هستند، از سایر داوطلبان جدا شده و در فضایی مجزا امتحان خواهند داد.

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرده است با توجه به تعطیلی و شرایط کنونی استان تهران، با مراجع ذیربط مکاتبه شده تا داوطلبان سطح استان با ارائه کارت ورود به جلسه، بتوانند در محل حوزه خود حضور یابند.

شروع روند آزمون نوبت صبح از ساعت ۷:۳۰ است و آزمون راس ساعت ۹ آغاز شده است. شروع روند آزمون نوبت عصر از ساعت ۱۴:۳۰ است و آزمون راس ساعت ۱۶ آغاز می‌شود. مدت زمان پاسخگویی به سوالات کلیه رشته‌ها ۱۶۰ دقیقه است.

در نوبت صبح پنجشنبه ۳۱ تیر آزمون در رشته‌های مجموعه علوم آزمایشگاهی (٣). مجموعه مامایی. اپیدمیولوژی. ارزیابی فناوری سلامت. ارگونومی. اقتصاد بهداشت. اکولوژی انسانی. انفورماتیک پزشکی. آمار زیستی. آموزش هوشبری. علوم تشریحی. ژورنالیسم پزشکی (سلامت و رسانه). سلامت و ترافیک. سلامت و رفاه اجتماعی. مددکاری اجتماعی. مدیریت توانبخشی. مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست. مهندسی پزشکی (بیوالکتریک) برگزار می‌شود.

همچنین در نوبت بعدازظهر پنجشنبه ۳۱ تیر آزمون در رشته‌های مجموعه آموزش پزشکی. مجموعه بهداشت محیط. مجموعه روانشناسی. مجموعه علوم آزمایشگاهی (١). مجموعه فیزیک پزشکی. تکنولوژی اتاق عمل. اعضای مصنوعی و وسایل کمکی. آموزش بهداشت. بهداشت و ایمنی مواد غذایی. بینایی‌سنجی. بیولوژی و کنترل ناقلین بیماری‌ها. تاریخ علوم پزشکی. شنوایی شناسی. کاردرمانی. گفتار درمانی. مهندسی پزشکی (بیومواد) برگزار خواهد شد.

داوطلبان فقط مجاز هستند مداد، پاک کن، کارت شناسایی معتبر و ماسک و ماشین حساب ساده فقط برای ۷ رشته (مجموعه بهداشت محیط. ارگونومی. مهندسی پزشکی (بیوالکتریک). مهندسی پزشکی (بیومواد). مجموعه فیزیک پزشکی. فناوری تصویربرداری پزشکی. مهندسی بهداشت حرفه‌ای) همراه داشته باشند.

پس از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در روز‌های پنجشنبه ۳۱ تیر و جمعه اول مردادماه ۱۴۰۰، کلید اولیه روز شنبه ۲ مردادماه منتشر می‌شود.

مهلت ارسال اعتراض به سؤالات آزمون فقط بصورت اینترنتی در روز‌های ۲ تا ۴ مردادماه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنکور ارشد ارشد علوم پزشکی آزمون سراسری آزمون کارشناسی ارشد مهندسی پزشکی پنجشنبه ۳۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان

محمد علی زلفی گل وزیر علوم در حاشیه بازدید از آزمون سراسری ۱۴۰۳ گفت: خوشبختانه تمهیدات لازم برای برگزاری امن و بانشاط کنکور پیش بینی شده است و امیدواریم شاهد یک رقابت علمی در پنج رشته آزمایشی باشیم، کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان برگزار می‌شود که در رشته علوم تجربی بیشترین داوطلب را داریم.

وی افزود: تفاوت کنکور امسال با سال‌های گذشته نزدیکی زمان برگزاری دو نوبت کنکور است، ما مکلفیم در سال دو نوبت کنکور برگزار کنیم که با توجه به شرایط ماه مبارک رمضان فاصله دو‌ کنکور زیاد نیست و کنکور بعدی تیرماه است.

وزیر علوم گفت: نتیجه دو سال کنکور که ۴ نوبت است برای داوطلبان لحاظ می‌شود و داوطلبان می‌توانند از نمره بهتر خود استفاده کنند.

زلفی گل ادامه داد: سازمان سنجش سعی می‌کند عدالت آموزشی را لحاظ کند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان
  • پورعباس: حذف کنکور با تکرار آن محقق می‌شود
  • اینترنت در زمان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ قطع نمی‌شود
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • آزمون کنکور سراسری فردا در گیلان
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود