Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@00:08:47 GMT

تعطیلی آرامستان شهرکرد تا اطلاع بعدی

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۴۲۹۲

تعطیلی آرامستان شهرکرد تا اطلاع بعدی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد گفت: با توجه به قرمز شدن وضعیت مرکز استان از نظر رنگ‌بندی شیوع ویروس کرونا، زائران اهل قبور تا اطلاع بعدی، از مراجعه به آرامستان‌های شهرکرد خودداری کنند.

اکبر نوربخش رضایی افزود: براساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، برگزاری هرگونه تجمعی در آرامستان بهشت رحمت شهرکرد ممنوع است و دفن اموات در این مدت، فقط با حضور محدود وابستگان متوفی و اخذ مجوز انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برگزاری مراسم ترحیم در آرامستان بهشت رحمت، مشروط به گرفتن نوبت از سازمان آرامستان‌های شهرداری شهرکرد و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، حداکثر به‌مدت یک ساعت ممکن است.

نوربخش رضایی از صاحبان عزا خواست از تجمع افراد در مراسم تشییع و تدفین و همچنین برگزاری مراسم گسترده با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خودداری کنند.

کد خبر 5263336

منبع: مهر

کلیدواژه: آرامستان شهرداری شهرکرد ویروس کرونا ویروس کرونا عید سعید قربان بوشهر کرمانشاه واکسن کرونا دعای عرفه آمار کرونا نماز عید قربان عکس استانها گرگان شیوع کرونا اردبیل سیلاب ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گرامیداشت روز معلم در بخش شمیل بندرعباس

سرهنگ حمید ماندگاری فرمانده ناحیه سپاه بندرعباس گفت: این مراسم با حضور معلم‌هایی از ۴۰ روستای بخش شمیل در مدرسه شبانه روزی امام رضا (ع) شمیل برگزار شد.

سرهنگ  ماندگاری افزود: معلم‌ها سنگربان و پشتیبان محکم این انقلاب هستند و این حقیقت همیشه ماندگار برکسی پوشیده نیست.

در پایان این مراسم از معلم‌های سراسر بخش شمیل قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • مراسم کومسای هورامان لغو شد
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • برگزاری گرامیداشت روز معلم در بخش شمیل بندرعباس
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟