Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاسور ۱۸ ساله تیم ملی بانوان ایران با پیوست به تیم بروسنو اسلواکی رکورد جوان‌ترین لژیونر والیبال ایران در بخش بانوان را شکست

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان، زهرا مغانی، پدیده ۱۸ ساله تیم ملی والیبال بانوان ایران به تیم بروسنو (VK Pirane Brusno) در لیگ برتر اسلواکی پیوست. این پاسور خوش آتیه با انتقال رسمی به باشگاه بروسنو، رکورد جوان‌ترین لژیونر والیبال ایران در بخش بانوان را برای خود ثبت با کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این بردیا سعادت با انتقال در ۱۸ سالگی به تیم نیش صربستان جوان‌ترین لژیونر تاریخ ایران در بخش والیبال مردان بود و مغانی هم با انتفال به لیگ اسلواکی صاحب این رکورد در بخش بانوان شد.

مغانی توسط میترا شعبانیان، سرمربی سابق تیم ملی بانوان ایران کشف و پرورش یافت و در فصل آینده در اروپا توپ خواهد زد تا به این ترتیب تعداد نمایندگان بانوی ایران در بخش بانوان کاپ اروپا (CEV CUP) در سال ۲۰۲۲ به عدد دو رسید.

پیش از این نگین شیرتری، با پیوستن به آوس پرتغال اولین بانوی حاضر در رقابت‌های CEV کاپ اروپا نام گرفته بود که قرار است طبق برنامه تیم آوس در فرانسه به مصاف تیم قدرمند کان (CANNES) برود.

 

اخبار داغ 

عکس لو رفته از مهدی قائدی و سردار آزمون با دو زن بی حجاب در دوبی برترین های قرن با دکتر زادمهر: بهترین تیم قرن، همین تیم ملی فعلی است؛ دایی و باقری جزو 7 سرزن برتر دنیا بودند دردسر جدید برای دروازه بان پرسپولیس / فیلم درگیری لفظی حامد لک در تبریز دور و نزدیک فوتبال؛ زلاتان ابراهیموویچ، برترین بذله گوی تاریخ فوتبال (دوبله اختصاصی) تلاش توکیو برای کنترل ارتباط ورزشکاران با تخت‌خواب‌های مقوایی داور دیدار جنجالی یوونتوس - اینتر از قضاوت در سری آ استعفا کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بخش بانوان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۴۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در المپیک 2020 توکیو کاروان ورزش ایران با 66 ورزشکار شرکت کرده بود، اما قطعا در المپیک 2024 پاریس کاهش چشمگیری در این زمینه وجود خواهد داشت. البته دلیل اصلی این اتفاق غیبت تیم‌های ملی والیبال و بسکتبال هستند که هر کدام با 12 بازیکن در مجموع 24 نفر را به کاروان ورزشی ایران اضافه کرده بودند.

با اینکه هنوز تیم ملی والیبال امید اندکی برای کسب سهمیه المپیک دارد، کمیته ملی المپیک در پیش بینی‌های خود روی این تیم برای گرفتن مجوز حضور در المپیک حساب باز نکرده است. 

مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک بعد از جلسه امروز هیئت اجرایی در جمع خبرنگاران در این خصوص گفت: "ما سه دستور جلسه داشتیم و ابتدا گزارشی از  بازی‌های المپیک اعلام شد و مقرر  شد ارائه بسته‌های حمایتی به فدراسیون‌ها ادامه داشته باشد و رشته‌های دوومیدانی، تیروکمان، تنیس روی میز و سنگنوردی که دنبال سهمیه هستند، حمایت شوند. حتی والیبال ساحلی و والیبال هم دنبال سهمیه هستند. جودو و شنا و بدمینتون هم دنبال وایلد کارت هستند. امیدوارم بیش از ۳۵ سهمیه به دست آوریم."

تاکنون سهمیه‌های قطعی ورزش ایران به عدد 30 هم نرسیده و باید دید طی یکی، دو ماه آینده کسب سهمیه‌ها تا چه عددی پیش خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • مهم‌ترین عوامل ناباروری در بانوان (فیلم)