Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@22:44:30 GMT

آتش سوزی انبار علوفه در هشترود

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۵۳۱۴

آتش سوزی انبار علوفه در هشترود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، زارعی بخشدار بخش مرکزی هشترود با بیان اینکه انبار علوفه در روستای خراسانک بخش مرکزی هشترود دچار حریق شد اظهار داشت: پس از اطلاع رسانی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی و خدمات ایمنی، نیرو‌های آتش نشانی و نیرو‌های انتظامی بدون فوت وقت سریعا به محل اعزام و اقدام به ایمن سازی و مهار آتش انبار علوفه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: عوامل سازمان آتش نشانی از سرایت شعله به دپو‌های علوفه هم جوار حریق جلوگیری کردند.

زارعی توصیه کرد در انبارداری علوفه، فاصله بین دپو‌های کاه و علوفه رعایت شود و همچنین بایستی در مجاورت علوفه‌ها آتش روشن نشود.

حادثه آتش سوزی انبار علوفه در روستای خراسانک خوشبختانه تلفات جانی نداشت و علت آتش سوزی دردست بررسی است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی انبار علوفه انبار علوفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده قضایی برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم تشکیل می‌شود

ایسنا/گیلان دادستان شفت از تشکیل پرونده قضایی در رابطه با آتش‌سوزی شهرک امامزاده ابراهیم این شهرستان خبر داد و گفت: علت وقوع آتش‌سوزی پس از اعلام نظر کارشناسان مشخص خواهد شد.

آتش سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت که از بامداد روز گذشته (۱۳ اردیبهشت ماه) از یک نانوایی تعطیل شروع شد، به سرعت گسترش یافت و حدود ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری را طعمه کرد.

روستای امامزاده ابراهیم در ۴۸ کیلومتری مرکز استان گیلان (رشت) واقع است که به واسطه وجود ساختمان‌های زیبا و رنگارنگ چوبی چند طبقه و وجود چشمه‌های بکر و طبیعت چشم‌نواز، هر سال در بهار و تابستان میزبان بسیاری از گردشگران و زائران است. با وقوع این حادثه، این پنجمین باری است که روستای امامزاده ابراهیم دچار آتش‌سوزی شده است.

علی‌اصغر چگینی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت امروز در گفت وگو با خبرنگاران، از تشکیل پرونده قضایی در راستای بررسی آتش‌سوزی شب گذشته بازارچه امامزاده ابراهیم شفت خبر داد.

وی در جریان بازدید میدانی از بازارچه امامزاده، بیان کرد: این آتش‌سوزی از ساعت ۱۲ شب گذشته آغاز شد و بیش از ۱۳۰ پلاک واحد مسکونی و تجاری به‌طور کامل در آتش سوختند.

دادستان شفت افزود: ضمن تشکیل پرونده قضایی، دستور انجام تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده است و علت آتش‌سوزی پس از اعلام نظر کارشناسان متخصص مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • پرونده قضایی برای آتش‌سوزی روستای امامزاده ابراهیم تشکیل می‌شود
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • ویرانه برجای‌مانده از آتش‌سوزی روستای گردشگری
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم