Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهسا جاور ملی پوش سابق تیم ملی قایقرانی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی‌های المپیک توکیو اظهار داشت: المپیک جزو  مسابقات بزرگ دنیا است و هر ورزشکار حرفه‌ای آرزو دارد یک روز در این مسابقات حضور داشته باشد و در کنار ورزشکاران برتر دنیا قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المپیک چه با مدال و چه بی مدال برای ورزشکاران حرفه‌ای بسیار مهم است. شرکت در این رقابت‌ها  و دیدن تمرینات ورزشکاران دیگر و یا تمرین با برترین‌ها اتفاق بزرگ و لذت بخشی محسوب می‌شود.

او ادامه داد: به هر حال ۳ روزه دیگر رقابت‌های المپیک در توکیو آغاز می‌شود  و می‌دانم  که ملی پوشان قایقرانی  سختی‌های زیادی محتمل شده اند. ما همیشه با مشکلات روبه رو بودیم. ملایی و میرزایی روز‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشته اند.

خاطره خوبی از المپیک ریو ندارم 

ملی پوش سابق قایقرانی با اشاره به اینکه المپیک پر از خاطرات تلخ و شیرین است، گفت: خاطره‌ خوبی از المپیک ریو ندارم. زمانی که به المپیک ۲۰۱۶ ریو اعزام شدم و تجهیزات، امکانات و علم پیشرفته سایر کشور‌ها را دیدم ناراحت شدم چرا که ما پتانسیل‌های زیادی داریم. واقعا می‌توانیم بهتر از چیزی که در حال حاضر هستیم باشیم. ورزشکاران ما با همین امکانات و تجهیزاتی که دارند به المپیک می‌روند و نتایج خوبی هم کسب می‌کنند. همه این موفقیت‌ها و کسب نتیجه‌ها ثمره جنگیدن‌ قایقرانان تیم ملی در این سال‌ها بوده است.

جاور درباره شرایط ملایی در المپیک توکیو عنوان کرد: ملایی شرایط بسیار سختی را تجربه کرده و به دلیل شرایط کرونایی نتوانسته است به پیست ۲۰۰۰ متر برود و تمرینات خود را در پیست ۱۰۰۰ متر دنبال می‌کند. ملایی برای رسیدن به المپیک و رقابت با رقبای خود سختی‌های زیادی را متحمل شده و واقعا خیلی سخت است که او در پیست ۱۰۰۰ متر تمرین کند و در پیست ۲۰۰۰ متر مسابقه دهد. همه این‌ها شرایط را برای او سخت‌تر کرده است، اما من ملایی را می‌شناسم و با روحیه جنگندگی که از او سراغ دارم مطمئنم که نتیجه بسیار خوبی در مسابقات المپیک توکیو کسب خواهد کرد. ما در روئینگ ۲ نماینده داشتیم، اما با توجه به قوانینی که فدراسیون جهانی وضع کرد بهمن نصیری نتوانست راهی المپیک شود.

قایق های شکسته به دست ورزشکاران می رسد 

ملی پوش قایقرانی کشورمان درباره واردات تجهیزات قایقرانی بیان کرد: ما همیشه با واردات با مشکل رو به رو بودیم. هفت سال قبل هم قایق‌های بسیار خوبی گرفته بودیم و هزینه زیادی هم بابت خرید آن‌ها شده بود، اما متاسفانه قایق‌ها آنقدر در گمرک ماند که در نهایت قایق‌های شکسته به دست ورزشکاران رسید. قایق‌های به روز برای ورزشکاران خریداری می‌شود، اما این قایق ها در بدترین شرایط به دست قایقرانان می‌رسد.

او افزود: این بار دومی است که چنین اتفاقی رخ می دهد، این قایق‌ها قبل از مسابقات آسیایی خریداری شده است و تا امروز به دست ورزشکاران ما نرسیده است. قایقرانان کشورمان هم بدون قایق راهی این دوره از رقابت‌ها شده اند. امیدوارم قایق ها تا قبل از آغاز مسابقات آسیایی از گمرک ترخیص شود و قایقرانان بتوانند در مسابقات آسیایی از این تجهیزات استفاده کنند.

جاور در پایان گفت: آرزوی موفقیت برای تمام کاروان المپیک ایران در توکیو دارم. امیدوارم نتایج بسیار خوبی را در این دوره از رقابت‌ها کسب کنیم.

بیشتر بخوانید

حریفان ملایی در مسابقات المپیک مشخص شدند

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون قایقرانی مهسا جاور المپیک توکیو رقابت ها قایق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم

مربی رده‌های سنی اسکواش ایران درمورد سطح ورزشکاران گفت: مسابقات قهرمانی آسیا بالاترین رنکینگ و سطح را دارد. نمی‌توانیم خیلی به قهرمانی فکر کنیم زیرا سطح ورزشکاران ما در آن حد نیست و کار در این سنین را به تازگی شروع کردیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مستانه کریم‌پور در خصوص روند پیش روی تیم‌های اعزامی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا رده‌های سنی اظهار کرد: در حال حاضر مرحله اول اردوی آماده‌سازی برای شرکت در قهرمانی آسیا پاکستان در جریان دارد که ۲۲ نفر از رده سنی ۱۱ تا ۱۷ سال در شهر تبریز، مشغول تمرین هستند. تکنیک و آمادگی جسمانی از مقادیر مهمی است که روی آن تمرکز داریم و نهایتا طبق سهمیه‌ای که فدراسیون اعلام کند، تعدادی از بازیکنان را اعزام خواهیم کرد.

وی افزود: تعداد بازیکنان در اردو زیاد است و به همین منظور به خانم‌ها طوفانی، حقیقی، هاشمی و تقوی در این اردو ما را همراهی می‌کنند. البته سه یا چهار نفر از شرکت کنندگان که در اردو به آمادگی آن‌ها از بقیه پایین‌تر باشد، حذف خواهند شد. قبلا در اردوها تعداد کمتری دعوت می‌شدند و این اولین بار است که از رتبه یک تا شش را برای اردو دعوت کردیم. بازیکنان رده سنی ۱۹ سال نیز در اردوی دیگری در شهر یزد، مشغول تمرین هستند. اردوی بعدی برای این نفرات نیز احتمالا ارومیه باشد و پس از آن هم در تهران یک اردو خواهیم داشت که بعد هم به پاکستان اعزام شویم. هدف بلند مدت ما کسب جایگاه و مناسب در آسیا است.

مربی ملی اسکواش با اشاره به سطح بازیکنان ایرانی عنوان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا بالاترین رنکینگ و سطح را دارد. نمی‌توانیم خیلی به قهرمانی فکر کنیم زیرا سطح ورزشکاران ما در آن حد نیست و کار در این سنین را به تازگی شروع کردیم. برای مسابقات قبلی که به چین رفتیم، موفق به صعود یک رده‌ای شدیم و حالا هم تلاش می‌کنیم دو رده دیگر بتوانیم بالا برویم. زمانی که خودم بازی می‌کردم، توان رقابت با خارجی‌ها را نداشتیم، اما حالا می‌بینم که اگر بچه‌ها شکست بخورند هم از حریف‌های سطح بالا و سخت است.

وی در مورد مربیان ملی ایران خاطرنشان کرد: ۱۲ سال در تیم ملی فعالیت داشتم و مثل برخی از مربیان، خارج از کشور تعلیم دیدم. مربیان دیگری مثل من در خارج آموزش دیدند و حالا به ایران آمدند که به بالا بردن سطح ورزشکاران خیلی کمک می‌کند زیرا روند اروپایی را پیش می‌گیریم و قطعا پیشرفت زیادی خواهیم داشت. اگر فدراسیون بتواند برای مربیان دوره‌های برون مرزی مناسب را بیشتر برگزار کند و یا مربیانی را به ایران بیاوریم، این روند پیشرفت متوقف نخواد شد. در این اردو نیز باید تشکر ویژه‌ای از میزبانی تبریز داشته باشم. فکر می‌کنم اگر همه شهرستان‌ها به این شکل میزبانی کنند، هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

منبع: ایرنا

کد خبر 749245

دیگر خبرها

  • توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • المپیک با طعم سبزیجات
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین