Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@07:45:10 GMT

انتقال دیپای به سود بارسلونا شد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۵۷۳۴

انتقال دیپای به سود بارسلونا شد

ریکی پویگ، ستاره جوان بارسلونا از بازگشت دوباره به تمرینات این تیم خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، دیشب بارسلونا در اولین بازی دوستانه خود برای فصل جدید و در حالیکه بسیاری از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت مقابل تیم ناستیک مغلوب شد. ریکی پویگ، هافبک جوان بارسلونا در مورد بازگشت به تمرینات و البته اضافه شدن ممفیس دیپای، ستاره هلندی به رختکن بلوگرانا صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ریکی پویگ، گفت: "من واقعا خوشحالم که دوباره به زمین چمن بازگشته ام. درست است که ما بازیکنان فوتبال تعطیلات طولانی نداریم، اما امسال بیش از یک ماه فرصت استراحت داشتم و حالا نیز واقعا خوشحالم که در کنار هم تیمی هایم به زمین تمرین بازگشته و به فوتبال، تفریح مورد علاقه ام پرداختم.

 

 

ما یک ماه فرصت داریم تا برای شروع لالیگا آماده شویم و در حال حاضر در حال ساخت یک تیم آماده رقابت طلب هستیم. بارسلونا بازیکنان جوانی در اختیار دارد، همه ما می خواهیم جام های زیادی را به دست آوریم و برای شروع فصل بسیار هیجان زده هستیم.

 

انتقال ممفیس دپای به بارسلونا؟ مردم چیزهای خوبی در مورد او به من گفته اند و من فکر می کنم انتقال ممفیس دیپای به سود ما خواهد بود. دیپای گلزنی در سطح اروپا و یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان است. من فکر می کنم حضور دیپای خیلی به نفع بارسلونا است و من از بازی در کنار این بازیکن و فتح عناوین قهرمانی احتمالی هیجان زده هستم."

لیون ریکی پویگ بارسلونا ممفیس دیپای

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیون ریکی پویگ بارسلونا ممفیس دیپای ریکی پویگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل میگل گوتیرز به بارسلونا (ژیرونا 3-2 بارسلونا)

دانلود (11.5MB)

دیگر خبرها

  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • درگیری مارادونا و بازیکنان بارسلونا با بازیکنان بیلبائو در فینال کوپا دل ری (5 می، 1984) / فیلم
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • ببینید | خلاصه بازی خیرونا ۴ - بارسلونا ۲
  • انتقال قلب پیوندی توسط هوانیروز
  • گل میگل گوتیرز به بارسلونا (ژیرونا 3-2 بارسلونا)
  • فیلمی از شیوه انتقال آذوقه به عشایر محاصره شده در سیل
  • کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای