Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال از آغاز تحقیقات درباره تبانی در لیگ ۲ از دوشنبه آینده خبر داد

به گزارش طرفداری، غلامرضا رفیعی مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال کشورمان در مصاحبه با برنامه باشگاه خبر رادیو ورزش درباره تعلیق رقابت‌های لیگ دو گفت:

اتفاقاتی که در هفته‌های پایانی لیگ دو افتاده مربوط به تیم‌هایی می‌شود که احتمال صعود به لیگ یک را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

رکن قضایی فدراسیون فوتبال لیگ دو را تعلیق کرده است که این امر به معنی تعطیلی کوتاه مدت و برای کشف تبانی است تا اگر چنین اتفاقی افتاده مشخص شود بین چه کسانی بوده است.

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال بیان کرد:

کمیته اخلاق بر حسب وظایف ذاتی خود عده‌ای را خواسته تا شواهد را بررسی کند چون تیم‌های در مظان اتهام تیم‌هایی هستند که شانس صعود دارند و این نتایج در صعود آنها بسیار موثر است.

رفیعی تصریح کرد:

اگر دو هفته پایانی مسابقات برگزار و بعد نتیجه تبانی مشخص می‌شد به سختی امکان تعیین جایگاه تیم‌های صعود کننده وجود داشت البته اگر ابتدای لیگ بود می‌شد جلوی تضییع حق را گرفت.

وی گفت:

سیاست فدراسیون این است که اگر این اتفاقات شرم آور صحت داشته باشد نبودن این لیگ بهتر از این است که شاهد چنین لیگی باشیم.

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال اظهار کرد:

اثبات تبانی کار سختی است چون کسی که تبانی می‌کند در جلوی چشم دیگران این کار را نمی‌کند. در رویه قضایی فیفا بالاترین درجه تبانی از بین داور، کمک داور و دروازه بان است و کمتر به بازیکنان توجه می‌کند.

رفیعی گفت:

رئیس فدراسیون فوتبال گفت اگر نشود ریشه فساد را خشکاند هیچ ابایی از تعطیلی لیگ نداریم و AFC و فیفا اتفاقات و برخورد با فساد در ایران را مشاهده می‌کنند. شعار فیفا و ماموریت فوتبال جهان که برای فدراسیون‌ها الزام اور است مبارزه با فساد است. اگر کار به جایی برسد که سلامت بازی‌ها زیر سوال برود این رقابت‌ها تعلیق می‌شود و در دوشنبه آینده تحقیقات آغاز و بخشی ار ابهامات روشن می‌شود.

اخبار داغ 

عکس لو رفته از مهدی قائدی و سردار آزمون با دو زن بی حجاب در دوبی برترین های قرن با نیما نکیسا: بهترین مربی قرن آری هان است که امکانات ما را دید و رفت! کریم صفایی: این قانون های من درآوردی علیه انسان و حیوان از کجا آمده است؟ دور و نزدیک فوتبال؛ زلاتان ابراهیموویچ، برترین بذله گوی تاریخ فوتبال (دوبله اختصاصی) دنی آلوز در 38 سالگی، کاپیتان تیم ملی المپیک برزیل شد غیر رسمی؛ لوئیس فن خال هدایت تیم ملی هلند را بر عهده گرفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا

روسیه گزینه خروج از اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را همچنان حفظ کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر دیوکوف رئیس فدراسیون فوتبال روسیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد احتمال خروج این کشور از یوفا همچنان وجود دارد.

فوتبال باشگاهی و ملی روسیه پس از شروع جنگ در اوکراین با تصمیم مشترک یوفا و فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تا اطلاع ثانوی تحریم شد.

پخش یورو 2024 در بلاروس بدون مجوز یوفا!

الکساندر دیوکوف گفت: ما در حال گفت‌وگو هستیم، اما در حال حاضر مذاکرات متوقف شده است. ما و یوفا مواضع خود را به یکدیگر اعلام کرده‌ایم. همه استدلال‌ها هم ارائه شده است. یوفا سال گذشته تصمیم گرفت که به تیم‌های جوانان روسیه اجازه دهد در مسابقات مقدماتی اروپا بازی کنند که در نهایت اجرایی نشد. 

رئیس فدراسیون فوتبال روسیه خاطر نشان کرد: ما معتقدیم که توپ در زمین یوفاست. اگر راه‌حل فنی برای مسابقات زیر 17 سال پیدا شود، ما گامی رو به جلو در جهت بازگشت به مسابقات تحت نظارت یوفا خواهیم داشت. البته باید بگویم همچنان امکان تغییر کنفدراسیون را حفظ کرده‌ایم و احتمال خروج روسیه از یوفا وجود دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد