Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@07:31:23 GMT

گیلان استانی توانمند در بخش رسانه است

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۶۰۶۰

گیلان استانی توانمند در بخش رسانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مراسم افتتاح پروژه‌های صداوسیمای مرکز گیلان با حضور عبدالعلی علی‌عسگری رئیس سازمان صداوسیمای کشور و محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد. 

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این مراسم با اشاره به اینکه رسانه استانی گیلان باید فرهنگ و آداب و رسوم گیلان را به کشور منعکس کند، اظهار کرد: صدا و سیما مرکز گیلان یکی رسانه‌های استانی برتر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدباقر نوبخت با بیان اینکه گیلان استانی توانمند در بخش رسانه است، افزود: افراد توانمند رسانه‌ای گیلان حرف‌های زیادی در کشور برای گفتن دارند و همواره جزو اولین‌های کشور بوده‌اند.

صداوسیمای گیلان تلاش می‌کند که رسانه فرهنگ و اقتصاد گیلان باشد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز با اشاره به اینکه رسانه استانی بازوی توانمند صدا و سیمای کشور است، اظهار کرد: گیلان در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کشور زبانزد است. 

محمدباقر باقرزاده با اشاره به اینکه گیلان نقطه اتصال شمال و جنوب و محور نوستراک است، گفت: گیلان در سطح بین الملل حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. 

وی با بیان اینکه رسانه استانی، رسانه انقلاب است، افزود: صداوسیمای مرکز گیلان تلاش می‌کند که رسانه فرهنگ و اقتصاد گیلان باشد و این سال‌های اخیر نیز سال‌های پرتلاشی برای کارکنان سازمان بود. 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به اینکه مرکز گیلان مرکز کار و تلاش است، بیان کرد: کارکنان صدا و سیمای مرکز گیلان همواره رقابت در کار و رفاقت در همکاری دارند و این اقدامات خوب در صدا و سیما گیلان حاصل تلاش‌های این مجموعه توانمند است. 

باقرزاده با بیان اینکه استان گیلان جزو استان‌های اولیه در زمینه HDسازی خواهد بود، گفت: در آینده‌ای نزدیک گیلان جزو استان‌های پیشرو در حوزه پخش HD می‌شود و تجهیزات این کار آماده است. 

وی با اشاره به اینکه در بخش‌های سیما، رادیو، بخش اخبار و فنی جزو اولین‌های کشور هستیم، تصریح کرد: در بخش‌های شبکه محور، مناسک سازی، بهره گیری از دانشگاهیان و روحانیون برجسته و تلاش برای تولید کارهای فاخر برنامه‌ریزی‌های فراوانی صورت گرفته است. 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به شعار سال بیان کرد: یکپارچه‌سازی تأسیسات و افتخار آفرینی در جشنواره‌های مختلف حاصل تلاش شبانه‌روزی کارکنان توانمند صداوسیمای مرکز گیلان است. 

باقرزاده با اشاره به ساخت یک سریال ۳۰۰ قسمتی در گیلان افزود: اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی این سریال پرداخت شده و ۱۰ میلیارد دیگر را نیز رئیس سازمان صدا و سیمای کشور پرداخت کردند. 

وی با بیان اینکه این سریال با کارگردانی آقای تبریزی ساخته می‌شود، گفت: علاوه بر این سریال، ساخت یک سریال دیگر ۱۸ قسمتی با موضوع انعکاس مجاهدت‌های خالصانه کادر درمان کشور نیز در گیلان آغاز می‌شود. 

گیلانیان پیش قراول حوزه علم و فناوری در کشور هستند

رییس مجمع نمایندگان گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز گیلان جزو اولین‌های کشور است، اظهار کرد: دلیل این موضوع، ظرفیت‌های خدادادی و انسانی همیشگی گیلان است که جزو اولین‌ها قرار گرفته است. 

حجت الاسلام‌والمسلمین صفری با اشاره به اینکه گیلان می‌تواند نسبت به الان هم رشد بیشتری داشته باشد، افزود: از صداوسیما انتظار داریم که از وجود گیلانیان در بخش کشوری بیشتر بهره ببرد. 

وی با بیان اینکه گیلانیان پیش قراول حوزه علم و فناوری در کشور هستند، گفت: باید ظرفیت‌های گیلان در بخش ملی بیشتر منعکس شود و نباید مسئولان در این زمینه کم کاری کنند. 

رییس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه بخش فیبر نوری باید در اختیار صدا و سیمای مرکز گیلان قرار بگیرد، تصریح کرد: وضعیت استخدام کارکنان صدا و سیمای مرکز گیلان باید هرچه سریع‌تر مشخص شود و باید شرایط جذب این عزیزان مانند سایر استانها فراهم شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: گیلان رسانه رئیس جمهور فرهنگ معاون رئیس جمهور صدا و سیمای مرکز گیلان جزو اولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس در بازدید از روند ضبط این مناظره‌های تلویزیونی گفت: در راستای عدالت رسانه‌ای برای نامزد‌هایی که به دور دوم انتخابات مجلس رسیده اند، فرصت یکسان و رایگان برای معرفی در رادیو و تلویزیون این مرکز فراهم شده است.
آقای پهلوانیان افزود: بر این اساس برای هر کدام از نامزد‌ها یک برنامه به مدت ۲۰ دقیقه و برای هر حوزه سه مناظره با مدت زمان ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه ضبط و در زمان تبلیغات از صدا و سیمای مرکز فارس پخش می‌شود.
آقای قزل سفلی رئیس ستاد انتخابات فارس هم در بازدید از روند ضبط مناظره‌های نامزد‌های مجلس شورای اسلامی گفت: از ۱۸ کرسی سهم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، ۲ کرسی مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم انتخابات رسیده است.
وی با بیان اینکه نامزد‌ها بر اساس قانون می‌توانند از امکانات و ظرفیت‌های دولتی برای تبلیغات انتخاباتی برخوردار شوند، افزود: در استان فارس در دو بخش تبلیغات محیطی بیش از ۷۰ سالن اجتماعات برای سخنرانی، بیش از هزار و ۵۰۰ تابلو تبلیغاتی و بیش از ۳۵ هزار متر مربع مکان برای نصب پوستر و بنر تبلیغاتی در نظر گرفته شده است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت
  • کارگران رکن اصلی تولید در سال جهش تولید
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه