Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت پالایش نفت تبریز برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹ امروز پنجشنبه ۳۱ تیرماه با حضور ۷۲.۴۴ درصدی از سهامداران آن و با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

غلامرضا باقری دیزج، مدیر عامل شرکت پالایش نفت تبریز در ابتدای این جلسه طی سخنانی، گزارشی از هیأت مدیره را در رابطه با معرفی و عملکرد شرکت در سال ۹۹، دستاورد ها، برنامه های در دست اجرا، افتخارات و کمک های خیرخواهانه آن ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بعدی این جلسه طی ارائه‌ی گزارشی از حسابرسی مستقل و بازرسی های قانونی در خصوص صورت های مالی، صورت تغییرات در حقوق مالکانه و صورت جریان های نقدی برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ مورد تصویب قرار گرفت و ۷۵ درصد سود دوره به مبلغ ۴ هزار و ۱۷۵ ریال به ازای هر سهم به عنوان سود سهام، بین سهامداران تقسیم و باقی‌مانده‌ی آن به حساب سود انباشته به عنوان پشتوانه‌ای برای طرح ها و پروژه های شرکت منظور گردید.

همچنین موسسه‌ی حسابرسی بهراد مشار به عنوان حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ تعیین و روزنامه های دنیای اقتصاد و عصر آزادی به عنوان روزنامه های رسمی شرکت معرفی شدند.

لازم به ذکر است شرکت گروه گسترش پارسیان، شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت،  خدمات مدیریت هامون سپاهان و شرکت سرمایه گذاری هامون سپاهان، سهامداران اصلی این شرکت هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی پالایشگاه تبریز مجمع سالیانه سهامداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا

شانا _ گروه فیلم: نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش روز یکشنبه (نهم اردیبهشت‌) با حضور رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، امیر هوشنگ کرمی، سرپرست امور بین‌الملل شرکت ملی گاز ایران، سلیمان قاسمیان، مدیرکل آسیا، آفریقا و اقیانوسیه معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت و علی شاهوردی، مدیر هماهنگی افزایش ظرفیت و تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های فراسرزمینی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حاشیه دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا برگزار شد.

دریافت 28 MB

دیگر خبرها

  • معامله بلوک «شازند» قانونی است
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز