Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی امروز در نشست بررسی مشکلات شهر زنگی‌آباد با حضور استاندار کرمان افزود: پل شاهرخ‌آباد به‌دلیل معارض بودن مالکیت زمین‌های مربوط با موقوفه‌ها با مشکلات متعددی روبه‌رو شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در توضیح این مهم به استاندار کرمان اظهار داشت: چندین نشست با معاون عمرانی برگزار کردیم که تنها مشکل ما همکاری نکردن نماینده موقوفه برای آزادسازی زمین به‌منظور بازگشایی مسیر زیرگذر پل شاهرخ‌آباد- زنگی‌آباد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیشنهاد دادیم کار با قیمت کارشناسی انجام شود که متاسفانه نماینده موقوفه این کار را انجام نداد و این مهم موجب شد کار تاکنون عملیاتی نشود، خطاب به استاندار گفت: پیشنهاد ما این است دستور فرمایید با توجه به اینکه اخیرا مسؤولیت اداره زمین‌های این مجموعه توسط سازمان اوقاف در اختیار این اداره کل قرار گرفته است، در اسرع وقت نشست مجددی برگزار و در فاز نخست با نظر کارشناسی و در غیر این صورت از طریق مصوبه شورای تامین به‌دلیل آثار و پیامدهایی امنیتی و کشته شدن انسان‌های زیادی در این مسیر این موضوع در قالب مصوبه شورای تامین ابلاغ شود تا مجموعه وقف در حالت اول با توافق و در حالت دوم با حکم قانونی بازگشایی شود.

پورابراهیمی به تامین آب آشامیدنی شهر زنگی‌آباد اشاره کرد و گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده موضوع حفر چاه جدید برای تامین آب شهر زنگی‌آباد انجام و تجهیز چاه در حال نهایی‌شدن است و قرار چند طرف چند روز آینده این موضوع عملیاتی و اجرا شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در خصوص اختصاص آب از مجموعه آب تصفیه شده شهر کرمان برای صنعت نیز گفت: قرار شد به شکلی در قالب توافق برای کمک مجموعه فولادی بابت تخصیصی که به آنها داده شده اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: چندین مرتبه نیز جلسه با مجموعه بخش صنعت برگزار شده اما به‌دلیل اینکه آب را در طرح‌های میان‌مدت نیاز دارند، امکان تخصیص از طرف شرکت وجود ندارد و راهکار دیگری باید اتخاذ شود.

پورابراهیمی پیشنهاد کرد: سقف عددی مازاد بر تعهد آبی شهری کرمان به شرکت صنعتی میدکو افزایش پیدا کند تا از محل این افزایش با توافقی که با این شرکت می‌شود، در اختیار منطقه زنگی‌آباد قرار گیرد.

وی با اشاره به حضورمدیرکل اوقاف در این نشست پیشنهاد  داد: با توجه به اینکه امکان مدیریت این مجموعه توسط اوقاف وجود دارد با هماهنگی ثبت اسناد، اوقاف و فرمانداری کرمان و نمایندگان شورای شهر زنگی‌آباد هفته آینده مجدد جلسه برگزار آخرین وضعیت بررسی و بر اساس ضوابط قانونی برای یک بار اراضی موقوفه تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: آب آشامیدنی اراضی موقوفه زنگی آباد رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس محمدرضا پورابراهیمی شهر زنگی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۶۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهر انگیزظهر سه شنبه در بازدید از مرکز نگهداری معلولان بهزیستی بوشهر گفت: یکی از مواردی که این مجموعه دچار مشکل بود نیاز به احداث آشپزخانه جدید با امکانات کامل بود که در این خصوص تقاضا می شود مسئولان و خیرین در صدد حل این مشکل باشند و این را مد نظر قرار دهند

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: یکی از مواردی که این مجموعه دچار کمبود است نداشتن گاز لوله کشی است که از مدیر عامل شرکت گاز استان تقاضا می شود این مسأله را مورد بررسی قرار دهد و در صدد حل این مشکل نیز برآیند و به این مجموعه کمک کند.

وی افزود: در بازدید قبل این مجموعه بلحاظ آب مصرفی دچار مشکل بودند که این مشکل حل شده و از کسانی که در این راستا کمک کردند تقدیر میکنم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: این مجموعه در تهیه اقلامی مثل پوشاک و مایحتاج غذایی دچار کمبود هایی است که نیاز است از ظرفیت مردم و خیرین در جهت یاری رساندن به این مجموعه کمک گرفت

. مهر انگیز خطاب به مسئولین این مجموعه گفت: هر مشکل و کمبودی در این مجموعه باشد به دادستانی اعلام شود تا در این خصوص حمایت های لازم صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این بازدید پیرامون موارد دیگری نیز که مطرح شد توصیه های لازم به مسئولان این مجموعه ارایه کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در بازدید از قسمت های مختلف مرکز نگهداری معلولان بوشهر ضمن تشکراز زحمات و تلاش های مسئولان و کارکنان این مجموعه از نزدیک در جریان کمبود ها و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

مهر انگیز از تک تک افراد معلول این مجموعه دیدار و با آنها گفتگو کرد و از مسئولان در جریان وضعیت آنها قرار گرفت.

کد خبر 6093075

دیگر خبرها

  • مشکل تولید بذر کشاورزی در مازندران امسال رفع خواهد شد
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • ارتقای نقش استان کرمان در تولید ناخالص ملی
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • اراضی محوطه ربع رشیدی بسیار مهم و حساس از نظر باستان شناسی است
  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود