Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@03:23:03 GMT

اعتراض میشل عون به نقض حریم لبنان توسط تل‌آویو

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۷۵۴۴

اعتراض میشل عون به نقض حریم لبنان توسط تل‌آویو

رئیس‌جمهور لبنان در اعتراض به ادامه نقض حریم این کشور به دست رژیم صهیونیستی از نماینده لبنان در سازمان ملل خواست این موضوع را به اطلاع دبیرخانه عمومی سازمان ملل برساند.

به گزارش مشرق، «میشل عون» رئیس‌جمهور لبنان از «زینه عکر» وزیر دفاع و سرپرست وزارت خارجه دولت پیشبرد امور لبنان خواست تا به «امل مدللی» نماینده لبنان در سازمان ملل ابلاغ کند ادامه نقض حاکمیت لبنان توسط رژیم صهیونیستی را به  اطلاع دبیرخانه عمومی سازمان ملل برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اختلاف «حریری» و «عون»بر سر چیست؟

بر اساس گزارش «النشره»، این دستور عون بویژه پس از آن ابلاغ شد که رژیم صهیونیستی از حریم هوایی لبنان برای هدف گرفتن خاک سوریه استفاده می‌کند و آخرین نمونه آن مربوط به صبح امروز (پنجشنبه) است.

تجاوزهای مکرر صهیونیستی به حریم هوایی، زمینی و دریایی لبنان نقض آشکار قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت است که برای پایان دادن به جنگ ۳۳ روزه صادر شده است.

بامداد امروز خبرگزاری «سانا» به نقل از خبرنگار خود گزارش داد: «پدافند هوایی ما با موشک‌های شلیک‌شده توسط اسرائیل در آسمان حومه غربی حمص در حال مقابله بوده و تعدادی از آنها را ساقط کرده است»

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو لبنان سوریه سازمان ملل رژیم صهیونیستی میشل عون وزارت خارجه دولت رئیس جمهور لبنان شورای امنیت سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر، رسانه‌های خبری لبنان بامداد پنجشنبه از بمباران مجدد مناطقی از جنوب لبنان از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی و واحدهای توپخانه این رژیم خبر دادند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی شهرک کفرکلا را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داد.

همچنین المیادین از جنوب لبنان گزارش داد که جنگنده‌های اشغالگران نیز حومه شهرک شبعا را با دو موشک هدف قرار دادند.

گفتنی است که از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته تاکنون، شمار زیادی از شهرک نشینان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی از ترس حملات موشکی حزب الله لبنان مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از بیماری‌های روحی و روانی رنج می‌برند.

کد خبر 6094787

دیگر خبرها

  • حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • هشدار درباره تاثیر اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی بر امنیت ناوبری هوایی لبنان
  • دست‌وپا زدن مقامات صهیونیست برای عدم صدور حکم بازداشت بین‌المللی
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • تصمیم‌گیری تل‌آویو درباره تبادل اسرا و حمله به رفح طی ۲ یا سه روز
  • تل‌آویو سست تر از خانه عنکبوت/ رژیم صهیونیستی چطور منزوی شد؟
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیری از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • تلاش لابی‌های صهیونیستی برای جلوگیر از صدور حکم ضدسران تل‌آویو
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی