Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث استان بوشهر را در پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۰ اینجا بخوانید.

کشف محموله لوازم یدکی قاچاق در کنگان

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف محموله لوازم یدکی خودروی قاچاق به ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال در کنگان خبر داد.

سرهنگ حیدر سوسنی افزود: ماموران انتظامی و پلیس آگاهی کنگان هنگام گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری در جاده‌های این شهرستان به یک دستگاه کامیون یخچال‌دار مشکوک شدند و در بازرسی از آن، ۱۰ هزار و ۸۳۶ قطعه لوازم یدکی خارجی بدون مدارک گمرکی کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، ارزش تقریبی این قطعات را بنا به نظر کارشناسان ۹ میلیارد و ۴۵۶ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: راننده پس از معرفی به دادسرا، با قرار مناسب روانه زندان شد.

متلاشی شدن باند سرقت موتورسیکلت در بوشهر

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: ۳ عضو یک باند سرقت موتورسیکلت در این استان دستگیر شدند.

سرهنگ جوشن سهرابی افزود: اولین مرحله از طرح عملیاتی سه روزه کنترل پارکینگ‌های فعال در استان و دستگیری سارقان موتورسیکلت، با مشارکت دایره‌های تجسس کلانتری‌ها و پلیس آگاهی برگزار شد.

او ادامه داد: در این مدت با رصد اطلاعاتی و افزایش گشت‌های نامحسوس پلیس، ۳ عضو یک باند سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر بیان کرد: اعضای این باند که دو سارق موتورسیکلت و یک مالخر بودند به سرقت ۸ دستگاه موتورسیکلت در  استان اعتراف کردند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا کالای قاچاق سرقت اخبار حوادث نیروی انتظامی استان بوشهر لوازم یدکی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سردار جلیل موقوفه ئی   گفت: طبق اطلاعاتی مبنی بر فعالیت فردی از اتباع بیگانه در زمینه خرید و فروش گوشی تلفن همراه سرقتی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان گرمسار قرار گرفت.
وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی گرمسار با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی موقعیت این فرد شده و توانستند خودروی متهم را طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی، در محور ایوانکی به تهران متوقف و وی را دستگیر کنند.
سردار موقوفه ئی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو  ۱۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه که به صورت ماهرانه جاساز شده بود کشف و ضبط شد خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شد و قدامات قانونی برای شناسایی مالکان تلفن‌های همراه همچنان ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد