Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@17:46:38 GMT

یک مراسم عروسی، ۵۰ نفر را کرونایی کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۸۳۷۵

یک مراسم عروسی، ۵۰ نفر را کرونایی کرد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس ؛ محمد افکار با هشدار به مردم مبنی برافزایش فوتی‌ها و بیماران کرونایی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۷ نفر با علائم مشکوک به کرونا در بخش عفونی بیمارستان سجادیه بستری هستند که حال ۶ نفر از آنان وخیم گزارش‌ شده است.

رییس دانشکده علوم‌ پزشکی تربت‌جام به برگزاری جشن‌های عروسی قبل از شروع ماه محرم و آمدن مهمان از خارج از شهرستان هشدار داد و افزود: متأسفانه از ۱۲۹ آزمایش مهمانان یک جشن عروسی در روستایی از توابع شهرستان تاکنون شاهد یک فوتی و بیش از ۵۰ نفر تست مثبت کرونا ناشی از عادی انگاری هستیم که طی ابلاغ دانشکده تمام تجمعات این روستا طی دو هفته آینده تعطیل و مبتلایان باید قرنطینه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی و هشدارهای متعدد مبنی بر عدم عادی انگاری که موجب افزایش مراجعین کرونایی، بیماران سرپایی و ابتلای خانوادگی شده است، تصریح کرد: این گمان که بعد از تزریق واکسن، نیازی به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نیست، فرضیه‌ نادرستی است و با توجه به‌سرعت انتشار گونه هندی ویروس کرونا در موج پنجم، شهرستان تربت‌جام در محاصره مناطق قرمز و نارنجی قرار دارد.

افکار بابیان اینکه هرگونه علائم سرماخوردگی را کرونا فرض کنید و از رفتن به اجتماعات و دورهمی‌ها پرهیز داشته باشید، تأکید کرد: بی‌اعتمادی به توصیه‌های کادر درمان و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مجالس عروسی و تجمعات غوغا کرده است و اکثر افراد مبتلابه کرونا از این‌گونه محافل هستند.

وی با اشاره به واکسیناسیون مردم و اینکه تا آلان تزریق واکسن هیچ‌گونه عارضه‌ای در تربت‌جام نداشته است، بیان کرد : از مجموع جمعیت ۳۰۰ هزار نفری تربت‌جام و صالح‌آباد فقط ۴درصد واکسینه شده‌اند و در چنین شرایطی بهترین واکسن در شرایط فعلی رعایت پروتکل‌هاست.

رییس دانشکده علوم‌ پزشکی تربت‌جام با اشاره به تردد مهاجرین به کشور یادآور شد: مهاجرین در هر شرایطی به کشور وارد می‌شوند که دارای مشکلات بهداشتی هستند، بی‌توجهی موجب بروز انتقال بیماری می‌شود.

پربیننده ترین واکسن زده‌ ها باید قرنطینه شوند؟ + فیلم هجوم مسافران به مازندران! + عکس مازندران به مرحله هشدار رسید جریمه خودروها در مبادی ورودی مازندران + عکس شرایط معافیت کفالت سربازی اعلام شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۸۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: این محموله بیش از دو میلیارد ریال ارزش داشت.

 دکتر شیما نصراله‌الحسینی افزود: به‌دنبال اعلام ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه و حضور کارشناسان غذا و دارو، این محموله کشف و ضبط و خودروی حامل قرص‌ها به پارکینگ منتقل شد.

وی ادامه داد: با تائید کارشناسان این مدیریت مبنی بر غیر مجاز بودن محمولۀ مذکور به‌دلیل توزیع خارج از شبکه برای متهم پروندۀ قضایی در تعزیرات حکومتی تشکیل شد

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • برق هیچ منبع آبی در تربت‌جام قطع نمی‌شود
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد