Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه بازدیدهای مستمر و سر زده علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از فعالیت های جاری و عمرانی در جزیره قشم، سحرگاه روز پنجشنبه طرح جهادی تحت عنوان « قشم پاک، قشموند مسوول » با هدف نگهداشت فضای سبز شهر قشم و همچنین یک کمپ پارک و یک پارک شهری در قشم مورد بازدید وی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ علی درویش پور در بازدید از طرح جهادی « قشم پاک، قشموند مسوول » در محل میدان حافظ - بلوار گلستان این طرح را نمونه ای از فعالیت های جهادی موفق در این سازمان دانست و گفت : کار و فعالیت مدیران در سازمان منطقه آزاد قشم تعطیلی ندارد و همه ما باید 24 ساعته پای کار باشیم تا شهروندان عزیز قشمی در آسایش، آرامش و امنیت زندگی کنند.

وی با اشاره به اینکه مدیران این سازمان باید به صورت شبانه روزی در حوزه های مسئولیتی خود در خدمت مردم باشند ، افزود : ظرفیت برای خدمت رسانی به مردم در همه حوزه ها در جزیره قشم بسیار بالاست و اگر ما بخواهیم به صورت سنتی و کارمندی به وظایف خودمان نگاه کنیم ، این ظرفیت خالی و امور مردم بر زمین باقی می ماند. 

درویش پور در این بازدید  تمیز بودن و آراستگی سطح شهر شامل معابر، میادین، خیابان ها و کوچه ها را یکی از مهمترین وظایف مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم خواند و تصریح کرد: جذابیت و زیبایی شهر قشم به عنوان مرکز جزیره می تواند یکی از عوامل و محورهای توسعه گردشگری جزیره باشد.

براساس این گزارش در بخشی از طرح جهادی « قشم پاک، قشموند مسوول » شامل هرس کردن فضای سبز، زیباسازی، نظافت معابر، گلکاری و سرزنی چمن، افزون بر 50 نیروی خدمات شهری و فضای سبز در بلوار گستان شهر قشم شرکت دارند. 

بازدید از کمپ پارک آفتاب 2 قشم

براساس این گزارش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بازدیدهای روز پنجشنبه خود از کمپ پارک آفتاب 2 قشم نیز بازدید کرد.

علی درویش پوردر این بازدید کمپ پارک ها را از مهم ترین جاذبه های گردشگری خواند و بر ضرورت فراهم ساختن امکانات رفاهی برای گردشگران و ایجاد نماها و فضاهای شاد و زیبا در کمپ پارک های قشم  تاکید کرد.

در این بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از محل ایجاد صفحه نمایش آبی (واتر اسکرین) که آب نما و تصاویر را همراه با موزیک در معرض تماشای گردشگران قرار می دهد، دیدن و رهنمودهای لازم را به مسئولان ذیربط  ارائه کرد.

بازدید از پارک شهری یاس در شهرک نریمان قشم آخرین برنامه بازدید های علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در سحرگاه روز پنجشنبه بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این بازدید بر ضرورت نگهداری و نظافت و زیباسازی پارک های داخل شهر قشم تاکید کرد.

پارک یاس در میدان شهید سپهبد قاسم سلیمانی در شهرک نریمان قرار گرفته و نمای شهر قشم و دریا به خوبی از این پارک قابل تماشاست.

گفتنی است علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم را در این بازدیدها جعفر امیرآبادی مدیر حوزه مدیرعامل، محرم بهاروند معاون فنی و زیربنایی، تورج امانی مدیر تشریفات و امور نمایشگاه ها، شاهد ملازم سرپرست امور شهری و روستایی، عباس رنجبر مدیرعامل شرکت تعاونی کارمندان و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم  همراهی می کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فعالیت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم علی درویش پور کمپ پارک شهر قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند

بخش آنژیوگرافی برای نخستین بار در منطقه دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان راه‌اندازی شد.

به گفته سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند مسئول مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این مسئول گفت: هدف از این اقدام بر اساس نیازسنجی صورت گرفته و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • مدیران پروازی ناکارآمد، باعث تحمل هزینه‌های سنگین مالی در بوشهر هستند