Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر مراسم مراسم افتتایح بازی های المپیک به دلیل اظهارنظر قبلی درباره هولوکاست اخراج شد.
به گزارش آریا، برگزارکنندگان روز پنجشنبه به دنبال گزارش اخبار درباره اظهارات گذشته کوبایاشی مدیر مراسم افتتاحیه المپیک در مورد هولوکاست، او را از این سمت برکنار کردند. سیکو هاشیموتو رئیس توکیو 2020، در جلسه توجیهی گفت که کنتارو کوبایاشی به دلیل اظهارات گذشته که یک فاجعه را مسخره می کرد، برکنار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رسانه های ژاپنی خبر دادند احتمالا شینزو آبه نخست وزیر سابق این کشور غایب بزرگ مراسم افتتاحیه بازیهای المپیک باشد که فردا جمعه برگزار می شود.
تعداد افرادی که می‌توانند مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2020 توکیو را با حضور در ورزشگاه ملی شهر توکیو تماشا کنند، مشخص شد. مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2020 توکیو فردا شب (جمعه) به وقت محلی در ورزشگاه ملی شهر توکیو برگزار خواهد شد. یکی از برگزارکنندگان این دوره از بازی‌ها گفت که حدود 950 نفر از جمله مقامات و روزنامه‌نگاران در ورزشگاه حضور خواهند داشت تا مراسم افتتاحیه را به صورت زنده و از نزدیک تماشا کنند.
«هیدماسا ناکامورا» رئیس مرکز عملیات اصلی بازی‌های توکیو 2020 همچنین عنوان کرد که برگزارکنندگان افتتاحیه و همچنین ورزشکاران نیز به این تعداد اضافه خواهند شد. برگزارکنندگان بازی‌های المپیک پیش از این اعلام کرده بودند که مراسم افتتاحیه و البته رقابت‌های ورزشی این دوره بدون حضور تماشاگران و به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود. این در حالی است که موارد ابتلا به کرونا در عوامل برگزاری و ورزشکاران در حال افزایش است.
مسئولان ژاپنی قصد دارند صدای تماشاگران دوره های قبل را در ورزشگاه های ژاپن هنگام رقابت ورزشکاران پخش کنند تا ورزشکاران احساس تنهایی نکنند. به نقل از تایمز، در بازی های المپیک هیچ تماشاگری مجاز به تماشای مسابقات به صورت زنده در میادین نیست. با این وجود مسئولان برگزاری رقابت ها می خواهند  صدای تماشاگران دوره های قبل را در ورزشگاه های ژاپن هنگام رقابت ورزشکاران پخش کنند تا ورزشکاران احساس تنهایی نکنند.
برگزارکنندگان بازی های المپیک توکیو می خواهند با وجود محرومیت تقریباً همه تماشاگران، از ابزار دیجیتال برای ایجاد فضای خاص در میادین استفاده کنند. توماس باخ ، رئیس کمیته بین المللی المپیک گفت: ما نمی خواهیم ورزشکاران در ورزشگاه احساس تنهایی کنند. ما می خواهیم به آنها نشان دهیم که مردم با آنها هستند و از آنها حمایت می کنند. IOC انتظار دارد بازی های توکیو توسط تعداد بی نظیری از مردم در سراسر جهان تماشا شود.
یک سیستم صوتی ویژه قرار است در ورزشگاه ها پخش شود و فضای خوبی ایجاد کند. همچنین هواداران می توانند با مراجعه به سایت رقابت ها به صورت مجازی از ورزشکار خود رقابت کنند. به همین منظور هواداران  فیلم های سلفی پنج ثانیه ای با تشویق ورزشکار خود ارسال می کنند که  این فیلم ها قرار است در صفحه نمایش ها در استادیوم ها و سالن ها نشان داده شود.
بر اساس آخرین تصمیم مسئولان، کاروان ایران در مراسم افتتاحیه المپیک توکیو با حضور 24 نفر رژه خواهد رفت. مراسم افتتاحیه المپیک 2020 فردا (جمعه) به وقت ایران در استادیوم ملی توکیو برگزار می‌شود. تعداد مسئولان حاضر در این رژه برای هر کشور از سوی کمیته بین‌المللی المپیک 6 نفر اعلام شده است.
بر همین اساس از کادر سرپرستی و مدیریتی ایران تنها نصرالله سجادی، سرپرست کاروان ایران در المپیک 2020 در مراسم رژه حضور خواهد داشت و 5 نفر دیگر از بین مربیان انتخاب شده‌اند. مسئولان کاروان ایران تصمیم گرفته‌اند در مراسم رژه هیچ‌یک از رؤسای فدراسیون‌ها حضور نداشته باشند. از بین مربیان نیز الهام هاشمی‌، سرمربی تیم تفنگ، فریبا جلالیان، سرمربی بدمنیتون و استکی سرمربی تیم بوکس انتخاب شده‌اند و دو مربی دیگر از بین مردان انتخاب خواهند شد. به این ترتیب تکلیف 6 مسئولان حاضر در رژه تقریبا مشخص است.
در خصوص ورزشکاران حاضر در رژه نیز فعلا تصمیم گرفته شده که 18 نفر حضور داشته باشند. در این بین حضور تیم بسکتبال (12 نفر و صمد نیکخواه بهرامی، پرچمدار)، بوکس (دانیال شه‌بخش و سید شاهین موسوی) و یک تیرانداز (هانیه رستمیان، پرچمدار) در رژه قطعی است. با این شرایط سه ورزشکار دیگر از بین ورزشکاران حاضر در دهکده که در 48 ساعت آینده مسابقه نداشته باشند، انتخاب می‌شوند. در مورد رژه کاروان نیز فعلا تصمیم بر این است که با لباس رسمی انجام شود.







منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو مدیر مراسم افتتاحیه بازی های المپیک مراسم افتتاحیه ورزشگاه ها المپیک 2020 بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۸۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی سرمربی تیم استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از بازی با ملوان در گفت‌وگو با خبرنگاران حاضر شد و گفت: ابتدا یک هسته نباشید به آقای محمدی، مدیرعامل اسبق گروه ملی می‌گویم و به‌عنوان فرد غیر بومی واقعا به ورزش استان کمک کرده و نگاه ویژه داشت. می‌توانیم به دو نکته در این بحث اشاره کنیم. ابتدا باشگاه استقلال خوزستان را که به مرحله فروش رسیده بود، با مشارکت ایشان این تیم را ساپورت کرد و منابع مالی‌اش را تامین کرد. اکنون اگر در لیگ برتر حضور داریم ایشان از مهره‌های اصلی این صعود بوده. در مورد دوم هم راه‌اندازی ورزشگاه غدیر که ورزشگاه ملی ماست ولی مخروبه شده بود که حالا زنده شده. می‌توانیم از زحمات آقای محمدی همچنان یاد کنیم که با تلاش‌های ایشان این ورزشگاه راه‌اندازی شد.

سرمربی استقلال خوزستان درباره بازی فردا و شرایط تیمش گفت: به تیم ملوان خوش‌آمد می‌گویم و بازی فردا قطعا بازی سختی خواهد بود. در بازی رفت هم بازی سختی را در حضور تماشاگران انجام دادیم و امتیاز هم گرفتیم. الان به ۳ امتیاز بازی فردا امیدوار هستیم و حضور هواداران در بازی فردا به ما کمک خواهد کرد تا این سه امتیاز را به دست آوریم.

پورموسوی درباره نحوه آماده‌سازی تیمش توضیح داد: ما بعد از بازی با سیرجان ریکاوری کردیم و شرایط روانی خوبی داشتیم اما اتفاقاتی و مصاحبه‌‌هایی به وجود آمد که به باشگاه هجمه وارد کرد.

درباره شرایط استفاده از بازیکنان جوان‌تر توضیح داد: یکی از ویژگی تیم ما در نیم فصل دوم باوری بود که تبدیل به اعتماد شد. در بازی با آلومینیوم و گل‌گهر دیدیم که توانستیم وقتی عقب بودیم به بازی برگردیم. امیدوار هستم فردا از شروع بازی این اعتماد و باور در بازیکنان ما وجود داشته باشد و بتوانیم از آغاز از آن استفاده کنیم. من هر جا کار کرده‌ام، تمام هدفم همین است که از جوانان استفاده کنیم. در فوتبالی که همه دنبال بازیکنان میلیاردی هستند، تیم‌هایی مثل استقلال خوزستان، پیکان و هوادار به این سمت می‌روند چون بضاعت مالی ما نمی‌رسد. ۴-۵ تیم اول دنبال بهترین‌ها هستند، تیم‌های وسط باتجربه‌ترها را جذب می‌کنند و ما به سراغ بازیکنان جوان و بومی می‌رویم که فکر کنم ۸۰ درصد تیم ما بازیکنان بومی و از آکادمی بودند.

دیگر خبرها

  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • توصیه عجیب لوکاشنکو به ورزشکاران بی‌طرف در المپیک پاریس
  • المپیک با طعم سبزیجات
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین