Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از knowtechie؛ توئیتر به تازگی در حال آزمایش قابلیت رأی‌های موافق و مخالف برای کاربران است چرا که در حال حاضر امکان دادن رأی منفی یا همان دیس‌لایک در این پلتفرم وجود ندارد.

اگر از نسخه بتا برنامه توئیتر در  iOS استفاده می کنید، ممکن است یک نماد دیگر در زیر پاسخ ها و یا یک نسخه متفاوت از نماد قلب برای پسندیدن یک توییت مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این می تواند فلش‌های بالا و پایین، یک نماد قلب و یک پیکان به سمت پایین ، یا یک انگشت شست به سمت پایین و یکی دیگر به سمت بالا باشد.

این شرکت می گوید که این ویژگی را آزمایش می کند تا انواع پاسخ‌هایی را که به نظر کاربران بیشتر به موضوع بحث نزدیک‌تر هستند درک کند و روی روش هایی برای نشان دادن بیشتر آنها کار کند.  توییتر نگفته است که آیا این گزینه‌های رأی مخالف به یک ویژگی دائمی در این اپلیکیشن تبدیل می شوند یا نه. همچنین درمورد اینکه رأی دادن باعث تغییر ترتیب مواردی شود که در فید شما نمایش داده می‌شوند هم چیزی نگفته است.

به نظر می‌رسد بسیاری از شبکه‌ها و رسانه های اجتماعی نیز از این ویژگی استفاده کنند همانطور که در ردیت هم از پیش‌تر به منظور روشی برای بالا آمدن ریپلای‌ها و پست‌های محبوب استفاده می‌شود. البته توییتر می‌گوید در حال حاضر رأی موافق و مخالف بر ترتیب نمایش توییت‌ها تأثیر نمی‌گذارد.

بیشتر بخوانید

ترجمه متن استوری‌ های اینستاگرام به ۹۰ زبان زنده دنیا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توئیتر فیسبوک گوشی آیفون کاربران ios

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۸۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد

آفتاب‌‌نیوز :

یک تهیه‌کننده تلویزیون در گفتگو با فرهیختگان گفت که طی سال‌های اخیر چند پروژه جلوی دوربین برده، کف برآورد یک سریال رده الف تلویزیون را بین ۲ و ۲.۵ میلیارد تومان می‌داند و توضیح می‌دهد با وجود اینکه ممکن است برخی از سریال‌ها حتی با برآورد اولیه یک یا ۱.۵ میلیارد تومانی به ازای هر قسمت، آغاز شوند، ولی سالانه بسیاری از مجموعه‌ها در میانه تصویربرداری به الحاقیه بودجه می‌رسند و در ادامه به ارقام ۲ تا ۲.۵ میلیارد تومانی -به ازای هر قسمت- می‌رسند.

یکی از تهیه‌کنندگان سیما نرخ پایه تولید سریال الف در سال ۱۴۰۲ را دقیقه‌ای ۳۰ میلیون تومان عنوان می‌کند که برای هر قسمت ۴۲ دقیقه‌ای سریال، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود. نرخ پایه برای آثاری نظیر «زیرخاکی»، «نون خ»، «هفت‌سر اژدها»، «روز‌های ابدی» و «جشن سربرون» که رده الف فاخر داشته باشند، دقیقه‌ای ۴۵ میلیون تومان است و این رقم به هر قسمت حدود ۲ میلیارد تومان می‌رسد. این در حالی است که این ارقام، نرخ پایه است و بسیاری از سریال‌ها، بیش از این اعداد هزینه برمی‌دارند.

منبع: روزنامه فرهیختگان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آجرلو: موافق لایحه عفاف و حجاب هستم؛ اگر به صحن می‌آمد بهتر بود
  • عکس | رونمایی چینی ها از تسلا سایبرتراک فیک! + عکس
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • فیلم جمله جنجال‌ساز کارشناس تلویزیون؛ زن ‌بی‌حجاب، مزاحم شد!
  • فیلم بسیار نزدیک و باکیفیت از قسمت سر یک سنجاقک
  • عکس| دانشجوی مخالف تجمع ضدصهیونیستی، کارشناس ایران اینترنشنال از آب درآمد
  • عریانی مقدمه بی‌حیایی است
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • سه جریان مخالف استاد مطهری