Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمار با درآمد سالیانه خود می تواند در هر سال، 4 بار چنین ویلا و هلیکوپتری خریداری کند.

نیمار در حال سپری کردن تعطیلات تابستانی خود در برزیل است. او اخیرا تصویری از ویلای لوکس و هلیکوپتر شخصی خود منتشر کرد.

به نقل از سان؛ ویلای لوکس نیمار در حاشیه شهر ریو قرار دارد و یکی از گرانترین عمارت های برزیل محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش این ویلا حدود 7 میلیون پوند تخمین زده می شود. نیمار همچنین یکی از معدود بازیکنانی است که مالکیت یک هلیکوپتر شخصی را در اختیار دارد. مرسدس هلیکوپتر او نیز 10 میلیون پوند قیمت دارد. در شرایطی مجموع ارزش این هلیکوپتر و ویلای مجلل 17 میلیون پوند می شود که نیمار سالیانه حدود 70 میلیون پوند درآمد دارد. دستمزد سالیانه او در پاری سن ژرمن تقریبا 34 میلیون پوند است و او کمی بیش از این مبلغ را نیز از راه تبلیغات درمی آورد. به عبارتی نیمار با کمتر از یک چهارم درآمد سالیانه خود (نیمی از دستمزد سالیانه اش در پاریس) می تواند این ویلا و هلیکوپتر را خریداری کند.

Caption

 

اخبار داغ 

عکس لو رفته از مهدی قائدی و سردار آزمون با دو زن بی حجاب در دوبی برترین های قرن با نیما نکیسا: بهترین مربی قرن آری هان است که امکانات ما را دید و رفت! کریم صفایی: این قانون های من درآوردی علیه انسان و حیوان از کجا آمده است؟ دور و نزدیک فوتبال؛ زلاتان ابراهیموویچ، برترین بذله گوی تاریخ فوتبال (دوبله اختصاصی) دنی آلوز در 38 سالگی، کاپیتان تیم ملی المپیک برزیل شد غیر رسمی؛ لوئیس فن خال هدایت تیم ملی هلند را بر عهده گرفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلیون پوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، بادرخواست کادرفنی، پائولولامونیر پاسور ۳۰ ساله برزیلی که سابقه هفت سال حضور در سطح اول والیبال برزیل (سوپر لیگ برزیل) را در کارنامه دارد و همچنین دو سال عضو تیم ملی دانشجویان برزیل و فصل گذشته نیز در لیگ حرفه‌ای والیبال هند توپ می‌زده است؛ به طور رسمی با عقد قراردادی یکساله به عضویت تیم والیبال شهداب یزد در آمد، تا فصل آینده به عنوان پاسور تیم فعالیت کند.

دیگر خبرها

  • چپ کردن کامیون حمل زباله در برزیل + فیلم
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • جنایت هولناک در ویلای زیبا!