Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@11:04:13 GMT

فرمانده سپاه قدس با اعضای جامعه مدرسین دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۹۲۱۷

فرمانده سپاه قدس با اعضای جامعه مدرسین دیدار کرد

به گزارش روز جمعه روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سردار اسماعیل قاآنی و حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی سیرت نماینده رهبر معظم انقلاب در این نیرو در جلسه‌ فوق‌العاده جامعه مدرسین شرکت کردند.

بر اساس این گزارش آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و گرامی داشت سردار سلیمانی حضور فرمانده سپاه قدس و همراهان را گرامی داشته و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار قاآنی نیز با ابراز خرسندی از حضور در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به‌اهم مسایل جاری منطقه و به‌ویژه موضوع افغانستان پرداخته و نکته‌هایی را در مورد سخنان اعضا متذکر شد.

فرمانده قدس سپاه قدس همچنین در سفر از پیش اعلام نشده خود به‌قم با حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی، جعفر سبحانی، سید محمد علی علوی گرگانی و آیات علیرضا اعرافی مدیرحوزه‌های علمیه کشور و سید محمد سعیدی تولیت حضرت معصومه (س) نیز دیدارهای جداگانه‌ای را انجام داد./

منبع: روزنامه چاینا دیلی برچسب‌ها حوزه علميه قم اسماعیل قاآنی سید هاشم حسینی بوشهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه قم اسماعیل قاآنی حوزه علميه قم اسماعیل قاآنی سید هاشم حسینی بوشهری جامعه مدرسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار حاجی‌زاده با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و نشان‌دهنده بخشی از توان یک نیرو بود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: در عملیات وعده صادق فقط ۲۰ درصد از مجموع امکاناتی را که برای اقدام تنبیهی علیه صهیونیست‌ها فراهم کرده بودیم، استفاده کردیم که برای مقابله با همین ۲۰ درصد هم صف‌آرایی عجیب و غریبی انجام شد.

سردار حاجی‌زاده ادامه داد: آمریکایی‌ها که گفته بودند «ما دخالت نمی‌کنیم»، کاملاً دخالت کردند و در کنار رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه یادآور شد: در جریان عملیات وعده صادق، رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه و مواضع حزب‌الله در جنوب لبنان را تعطیل کرد و حتی یک هواپیمای بدون سرنشین هم به آن مناطق نفرستادند؛ بلکه تمامی امکانات آن‌ها برای مقابله با حمله‌ی ایران، بسیج شد.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به کمک آمریکا، انگلیس، فرانسه و بسیاری از کشور‌های منطقه به صهیونیست‌ها در جهت خنثی‌سازی حمله‌ی کشورمان، گفت: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما، رزم‌ناو‌ها و ناو‌های هواپیمابرشان را هم وارد عرصه کردند و آن شب ۲۰ درصد از توان یک نیرو صرف مقابله با تمامی قدرت‌های جهانی و متحدان آن‌ها شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه عنوان کرد: با وجود همه اقدامات دشمنان، الحمدلله این پیروزی بزرگ به برکت خون شهدا، تدبیر و اراده رهبر معظم انقلاب اسلامی و دعای مردم حاصل شد و در واقع این اراده مردم بود که تبلور یافت.

دیگر خبرها

  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • (ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها
  • حمایت خاص از گشت ارشاد و طرح نور: ادامه دهند، کار بسیار خوبی است
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش