Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس بسکتبال گفت: بسکتبال کار دشواری در المپیک توکیو خواهد داشت.

رقابت‌های بسکتبال  در بازیهای المپیک توکیو در بخش مردان از ۲۵ جولای تا ۷ آگوست و در بخش زنان از ۲۶ جولای تا ۸ آگوست ۲۰۲۱ برگزار می‌شوند.

ملی‌پوشان کشورمان در دیدار افتتاحیه، ساعت ۱۰ (به وقت محلی) بیست و پنجم جولای (۳ مرداد ۱۴۰۰) به مصاف تیم جمهوری  چک خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم ملی بسکتبال ایران روز چهارشنبه ۶ مرداد ساعت ۱۳:۴۰ (به وقت محلی) با آمریکا و روز شنبه ۹ مرداد ساعت ۱۰ (به وقت محلی) با فرانسه به رقابت خواهد پرداخت.

محمدرضا اسلامی، کارشناس بسکتبال در این رابطه به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه تیم ایران در قرعه‌کشی مسابقات المپیک به تیم‌های خوبی خورد هرچند کار ما بسیار سخت خواهد بود ولی بازی‌های خوبی را می‌توانیم شاهد باشیم و با بهترین‌های دنیا تقابل داشته باشیم. هم بسکتبال آمریکا و هم بسکتبال فرانسه در دنیا شناخته شده هستند بنابراین بازی با چنین تیم‌هایی جدا از نتیجه می‌تواند برای سنجش عیار هر تیمی موثر باشد.

او ادامه داد: درست است که بسکتبال ایران هم سال‌های سال است در مسابقات برون مرزی مختلف از جمله جام جهانی و حتی المپیک شرکت کرده ولی اگر بخواهیم قیاس کنیم باید بگوئیم تیم ملی ایران در قیاس با این دو تیم یک تیم نوپاست و انتظارات هم باید در همین حد باشد.

اسلامی عنوان کرد: بسکتبال ایران پتانسیل خوبی دارد و در سال‌های اخیر بازیکنان خوبی از جمله حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی، بهنام یخچالی و ... را به دنیای بسکتبال معرفی کرده است. در جام جهانی هم بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت و قطعا اگر برنامه‌ریزی خوبی هم برای المپیک صورت بگیرد می‌توانیم شاهد یک تیم خوب در المپیک باشیم. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن

تیم ذوب‌آهن اصفهان در بازی سوم از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل طبیعت تهران شکست خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان در بازی سوم از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز (یکشنبه) به مصاف هم رفتند که تیم طبیعت با نتیجه 74 بر 68 به برتری رسید.

لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید

در دو دیدار قبلی، یک بار طبیعت و یک بار هم ذوب‌آهن برنده شده بودند.

در دیگر دیدار سری مرحله نیمه نهایی، تیم شهرداری گرگان با غلبه بر مهرام در بازی سوم به فینال راه یافت.

دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال به صورت سه پیروزی از پنج بازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • کریستین ویری و پرتاب توپ به سبد بسکتبال در شهر بازی / فیلم
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق