Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، همزمان با شیوع بیماری کرونا در کشور و استان البرز، گروه‌های جهادی همچون گروه جهادی امام رضا(ع) حوزه ۵۱۷ ناحیه جواد الائمه(ع) ماهدشت پای کار آمده اند که در کنار کمک به حفظ سلامت جامعه در راستای کارآفرینی و اشتغالزایی برای افراد جویای کار و رونق بخشی به اقتصاد خانواده های آسیب پذیر نیز گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا الله‌یاری، مسئول رسانه‌ای گروه جهادی امام رضا(ع) حوزه ۵۱۷ ناحیه جواد الائمه (ع) ماهدشت در خصوص فعالیت ها و اهداف این گروه جهادی، گفت: این گروه جهادی همزمان با شیوع ویروس کرونا کار خود را با ضد عفونی کردن و گندزدایی معابر و اماکن عمومی شهر ماهدشت آغاز کرد.

او افزود: گروه جهادی امام رضا(ع) حوزه ۵۱۷ ناحیه جواد الائمه (ع) ماهدشت با توجه به نیاز جامعه با برپایی کارگاه‌های تولید ماسک و محلول ضد عفونی و توزیع آن بین افراد جامعه کار خود را ادامه داد و با گسترش این کارگاه‌ها در زمینه های مختلف و در جهت کارآفرینی و اشتغالزایی برای اقشار آسیب‌پذیر توانسته است برای ۴۰ نفر از ۱۲۰ نفر افراد تحت پوشش خود شغل ایجاد کند.

الله‌یاری گفت: از آنجایی که متقاضی برای آموزش و اشتغال زیاد است از مسئولان مربوطه می‌خواهیم که با حمایت های بیش از پیش خود ما را یاری کنند تا با گسترش این کارگاه‌ها بتوانیم زمینه کار آفرینی بیشتری را برای اقشار آسیب‌پذیر به‌خصوص قشر جوان ایجاد کنیم.

گروه جهادی یادشده پیش از اشتغال افراد، آنان را در دوره‌های مهارت آموزی، آموزش می‌دهد.

انتهای پیام / ر. ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارآفرینی ویروس کرونا اشتغال زایی گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به آماده‌باش نیروهای این جمعیت درپی هشدار بارندگی‌های شدید، گفت: با توجه به تداوم بارندگی‌ها، امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی همچنان ادامه دارد.

وحید شعبانی عصر امروز (۱۴ اردیبهشت‌ ماه) اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان خوزستان درپی ورود سامانه بارشی در آماده‌باش قرار گرفته است و با توجه به تداوم بارندگی‌ها، امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به فراهم بودن تجهیزات برای مقابله با سیلاب احتمالی، ادامه داد: با هدف امدادرسانی درپی بارندگی‌ها، نیروهای امدادی و تیم‌های امداد و نجات در تمام پایگاه‌های ثابت و سیار، کشیک‌های شعب و تیم‌های واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان خوزستان در آماده‌باش کامل هستند.  

او گفت: امدادگران، نیروهای عملیاتی و تجهیزات امدادی تا پایان هشدار هواشناسی در آماده‌باش هستند و در صورت بروز حوادث احتمالی، پاسخگوی نیازها باشند.

وی افزود: مردم بخصوص ساکنان مناطق کم‌برخوردار تا پایان زمان هشدار، از تردد غیرضروری پرهیز کنند. همچنین به‌دلیل امکان سیل و طغیان رودخانه‌ها، عشایر از اتراق در بستر و حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • مهم‌ترین علت چاقی در ایران
  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • ایجاد اشتغال برای بیش از 7 هزار نفر توسط صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • رفع مشکلات ثبتی ۳۰ ساله به همت ۲۰ گروه جهادی در استان یزد
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون