Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@16:49:15 GMT

وقوع حادثه خونین در بیمارستان کوثر سنندج

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۹۷۵۰

وقوع حادثه خونین در بیمارستان کوثر سنندج

اعضای یک طایفه از اهالی روستای چناره سنندج به دلیل اختلاف ملکی در لابی بیمارستان کوثر این شهر با سلاح سرد با همدیگر درگیر شده و سه نفر مصدوم شدند.

به گزارش ایمنا، به گفته شاهدان عینی، در این درگیری خونین که ساعاتی پیش رخ داد، متأسفانه شهروندان حاضر در لابی بیمارستان کوثر سنندج دچار ناامنی شده و برای دقایقی موجی از ترس و وحشت را در این مرکز درمانی تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران حراست بیمارستان بلافاصله وارد عمل شده و ضاربان را کنترل کردند اما متأسفانه در این درگیری خانوادگی سه نفر مصدوم شدند.

اختلاف ملکی در بین این افراد موجب درگیری در محل روستای چناره شده و پس از مراجعه بستگان دوباره درگیری با سلاح سرد بین افراد انجام شده و سه نفر مصدوم شدند.

شش نفر از ضاربان نیز توسط نیروی انتظامی دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: مهر

کد خبر 508998

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مجازات حمل سلاح سرد قتل های خانوادگی امروز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن جوان شوهر سابقش را کشت

زن جوانی که به علت کینه و انتقام‌جویی، همسر سابق خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایران، سرهنگ سعید یوسفی‌فعال، فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک درگیری در محله «ملاباشی» شهر اردبیل، مأموران کلانتری ۱۶ «سبلان» در قالب گشت انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند. با بررسی اولیه مأموران مشخص شد که یک زن و مرد که مدتی قبل از هم طلاق گرفته بودند با همدیگر درگیر شده‌اند و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌وجرح یکدیگر کرده‌اند.  

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن زن جوان بیان کرد: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت‌های وارده جان خود را از دست داد.

ردیابی‌ها برای دستگیری زن جوان آغاز شد و در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم، وی در مخفیگاهش در اطراف اردبیل دستگیر شد و در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.  

وی ادامه داد: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری، افراد می‌توانند اختلاف خود با دیگران را از طریق مجاری قانونی پیگیری یا به مراکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مراجعه و از مشاوران خدمات مشاوره‌ای مختلف استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • وقوع مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر