Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@14:45:07 GMT

گینه انصراف یک روزه‌اش را پس گرفت و برگشت

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۹۸۷۹

گینه انصراف یک روزه‌اش را پس گرفت و برگشت

مسئولان ورزش گینه 24 ساعت پس از اعلام انصراف از شرکت در المپیک 2020 توکیو، از تصمیم‌شان منصرف شدند.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، وزیر ورزش گینه روز گذشته اعلام‌کرد که دولت این کشور آفریقایی به دلیل نگرانی در مورد حفظ سلامت ورزشکاران گینه، ضمن ابراز تأسف تصمیم گرفته که حضور کاروان این کشور در بازی‌های المپیک 2020 توکیو را لغو‌ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این تصمیم فقط 24 ساعت دوام داشت؛ زیرا مسئولان گینه موافقت خود را با حضور کاروان 5 نفره این کشور در المپیک اعلام کردند.

 

«بنتاما سوی» وزیر ورزش گینه در بیانیه‌ای اعلام کرد: وزارت امور خارجه و وزارت ورزش موافقت خود را با حضور ورزشکاران‌مان در المپیک اعلام کردند.

 

بازگشت از تصمیم قبلی در حالی صورت گرفته که عنوان می‌شود که ناتوانی وزارت ورزش گینه در تامین مخارج، دلیل انصراف بوده است. البته «بن دائودا ناسوکو» دبیرکل کمیته المپیک گفته است که بودجه لازم برای اعزام کاروان این کشور به توکیو فراهم بوده است.

 

گینه در 11 دوره از بازی‌های المپیک حضور داشته که اولین بار مربوط به سال 1968 در مکزیکوسیتی می‌شود. آخرین باری که این کشور در المپیک حضور نداشت، مربوط به سال 1976 در مونترال است.

 

کره شمالی تنها کشوری است که در المپیک 2020 توکیو حضور نخواهد داشت.

  المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو المپیک 2020 توکیو ورزش گینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم

به گزارش "ورزش سه"، دانیله ده‌روسی، سرمربی رم، پس از شکست 0-2 مقابل بایر‌لورکوزن، با رسانه رسمی باشگاه رم صحبت کرده است. ده‌روسی در مورد عملکرد و اینکه چه چیزی برای تغییر اوضاع در بازی برگشت لازم است، حرف‌های جالبی زده است.

ده روسی گفت:"نیمه اول عادلانه‌ای بود، آنچه را که باید انجام می‌دادیم، انجام دادیم. مشخص است وقتی در مقابل تیمی بسیار قوی، سریع و ماهر در ضدحمله عقب می‌نشینید، خطر بیش از حد گل خوردن را دارید."

امید به کامبک؟

ما تا آخر جنگیدیم، گل دوم آن‌ها یک گل خوب دیگر بود. فکر می‌کنم فرصت‌های زیادی داشتیم تا حداقل فاصله را کم کنیم و بازی را در بازی برگشت آسان‌تر کنیم. ما به کامبک ایمان داریم، هفت روز باقی مانده، حالا به لیگ فکر می‌کنیم و سپس برای بازی برگشت آماده می‌شویم.

گل نزدن در بازی دیشب؟

برخی شب‌ها هم بوده که خوش‌شانس‌تر بودیم. ما باید بدانیم که این فوتبال است و فقط می‌توانیم جنبه مثبت آن را ببینیم. ما مسابقات را با گلزنی مقابل برایتون و میلان بردیم، بازی‌ها و جو آن، تفاوت را در این ورزش ایجاد می‌کنند. گاهی گل می‌زنی و همین گل جو روانی حریفان را هم تغییر می‌دهد. این بار برای ما دقیقاً برعکس شد.

هدف تیم در بازی برگشت؟

در بازی برگشت باید قوی، متمرکز و سریع باشیم. آن‌ها از لحاظ بدنی تیمی هستند که بازیکنان بسیار قدرتمند و سریعی دارند. رفتن به آلمان و انجام یک بازی خوب سخت خواهد بود. آن‌ها در ضدحمله و موقعیت‌های تک به تک تیم خطرناکی هستند.

دیگر خبرها

  • پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست