Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@16:21:59 GMT

فرار دختر جوان در لحظه پیشنهاد ازدواج!

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۹۹۹۲۱

فرار دختر جوان در لحظه پیشنهاد ازدواج!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، لحظه پیشنهاد ازدواج به دختر مورد علاقه شاید یکی از دلهره آورترین لحظات زندگی پسران باشد. از طرفی دریافت پیشنهاد ازدواج از طرف پسر مورد علاقه شاید به یادماندنی‌ترین لحظه زندگی یک دختر به شمار رود.

به همین علت مردان جوان تلاش می‌کنند تا با ارائه این پیشنهاد در موقعیت‌های مختلف و به صورت رمانتیک دختران مورد علاقه خود را کاملا غافلگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که بیشتر مراسم پیشنهاد ازدواج با سرانجام خوبی به پایان می‌رسد، اما همیشه اوضاع آنطور که از قبل برنامه ریزی شده پیش نمی‌رود و گاهی حتی تبدیل به خاطره‌ای ناگوار می‌شود. مانند اتفاقی که به تازگی برای یک پسرجوان در پولار پارک در ورسستر آمریکا رخ داد.

بیشتر بخوانید

سقوط مرگبار دختر و پسر جوان حین پیشنهاد ازدواج!

در حالی که این پسر جوان در استادیوم بیس بال پولار پارک در مقابل چشمان تماشاگران به دختر مورد علاقه خود پیشنهاد ازدواج داده بود این دختر اقدام به فرار کرد. ویدئویی که تهیه و منتشر شده است چگونگی این حادثه را نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو مرد جوان در حالی که یک حلقه را در دست خود گرفته کنار زمین زانو زده و آن را در مقابل دختر مورد علاقه اش می‌گیرد. اما ناگهان این دختر با گفتن نه از پله‌های استادیوم فرار می‌کند.

انتشار این ویدئو در اینستاگرام با واکنش کاربران همراه بود. در حالی که برخی تاسف خود را این اتفاق ابراز کردند، برخی نیز جواب منفی را حق این دختر دانسته و آن را حق طبیعی وی قلمداد کردند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «نباید این دختر شرمسار باشد، حق طیبعی او بود که بپذیرد یا که نه.» کاربر دیگر نیز نوشت: «این همان دلیلی است که شما قبل از پیشنهاد دادن باید ابتدا در مورد ازدواج با هم صحبت کنید.» کاربر سوم نیز نوشت: «از او دوری کن، او لیاقت تو را نداشت.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواستگاری کردن پیشنهاد ازدواج اخبار حوادث پیشنهاد ازدواج مورد علاقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط عجیب یک معلم برای ازدواج + فیلم

زهرا خانی صلوات معلم نیکوکاری است که نه تنها به دانش‌آموزان نیازمند خود در خانه تدریس می‌کند، بلکه از حقوقش نیز برای آنها لوازم التحریر می‌‌خرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تاکتیک جالب امیر تتلو برای فرار از مجازات
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود/ زوج‌های جوان و مجرد‌ها باید در مسیر رونق بخشی به خانواده قرار بگیرند
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • شرط عجیب یک معلم برای ازدواج + فیلم