Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته درهای دانشگاه شهید بهشتی، با هدف آشنایی داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری 1400، با دانشکده‌ها، پژوهشکده‌ها و رشته‌های دانشگاه از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، هفته باز دانشگاه شهید بهشتی طی پنج روز به صورت مجازی و برای آشنایی داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها با ظرفیت، توان و ویژگی‌های تحصیل در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 داوطلبان و علاقمندان از فردا شنبه تا روز چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ می‌توانند از طریق سامانه وبینار بهشتی دانشگاه (www.sbu.ac.ir/web/webinar)، براساس زمان‌بندی مشخص شده در روز و ساعت مقرر در رویداد شرکت کنند.

در طول برگزاری هفته درهای باز دانشگاه، ۲۱ دانشکده و پژوهشکده دانشگاه شهید بهشتی، توسط اعضای هیات رئیسه و اعضای هیات علمی آن واحد به داوطلبان معرفی خواهند شد و متقاضیان ورود به دانشگاه، می‌توانند سؤالات خود را با برگزار کنندگان رویداد، مطرح کنند.

دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرده است که بروشور معرفی دانشکده‌ها و پژوهشکده‌های دانشگاه برای آشنایی داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ با واحدها و رشته‌های دانشگاه، توسط روابط عمومی این دانشگاه تهیه شده و در وبسایت دانشگاه در دسترس علاقمندان قرار دارد.

بر این اساس در اولین روز هفته باز دانشگاه شهید بهشتی داوطلبان می توانند از سه دانشکده "علوم تربیتی و روانشناسی"، "معماری و شهرسازی" و "پژوهشکده گیاهان و مواد اولیه،" بازدید کنند و در دومین روز از "دانشکده مکانیک و انرژی"، "پژوهشکده علوم محیط زیست"، "دانشکده مدیریت و حسابداری"، "دانشکده الهیات و ادیان "و "پژوهشکده گیاهان و مواد اولیه دارویی" و در روز سوم این رویداد از "دانشکده علوم ریاضی"، "دانشکده علوم زمین"، "دانشکده علوم ورزشی و تندرستی"، ""دانشکده فیزیک و" دانشکده برق" و در روز چهارم یعنی سه شنبه پنجم مرداد از دانشکده های "ادبیات و علوم انسانی"، "حقوق"، "عمران"،" آب و محیط زیست" و "دانشکده برق الکترونیک "و در روز آخر یعنی چهارشنبه  ششم مرداد نیز از "دانشکده فناوری های نوین هوا و فضا"، "دانشکده علوم شیمی و نفت"، "دانشکده علوم و مهندسی کامپیوتر" و در نهایت "دانشکده علوم و فناوری زیستی" بازدید کنند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه شهيد بهشتي داوطلبان کنکور کنکور 1400 دانشگاه شهید بهشتی دانشکده علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند

‌به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز جمعه در بازدید از کنکور سراسری در دانشگاه لرستان، اظهار داشت: ۶۳ درصد از داوطلبان کنکور استان امسال در گروه‌های آزمایشی ریاضی، علوم‌تجربی، علوم‌انسانی، هنر و زبان خارجی دختران هستند.

وی با اشاره به برگزاری دومین روز از برگزاری کنکور گفت: ۳۵ هزار و ۵۶۱ نفر در این استان برای کنکور سراسری امسال در حال رقابت هستند.

استاندار لرستان، افزود: ۶۳ درصد از این تعداد را در گروه‌های مختلف تحصیلی بانوان تشکیل می‌دهند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در دانشگاه‌های دولتی استان حدود سه هزار نفر پذیرفته می‌شوند، افزود: امیدواریم نخبگان و دانشجویان بااستعداد لرستانی پس از کسب تحصیلات عالیه جذب شوند.

کد خبر 6089010

دیگر خبرها

  • ۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • رقابت داوطلبان خوزستانی گروه‌های علوم ریاضی، زبان و هنر در مرحله اول کنکور
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • آزمون کنکور سراسری فردا در گیلان
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری