Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کمیته المپیک برزیل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد برای حفظ سلامتی ورزشکاران خود در بحبوحه شیوع ویروس کرونا، تنها با ۲ ورزشکار که پرچمداران کاروان هستند در مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت خواهد کرد.

به این ترتیب برونو رزنده ستاره سرشناس تیم والیبال و کتلین کواردوس از تیم جودو تنها ورزشکاران برزیلی هستند که امشب در مراسم افتتاحیه المپیک توکیو در مراسم رژه استادیوم ملی حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکوس لاپورتا سرپرست و یکی دیگر از مسئولان کاروان برزیل نیز به آن‌ها خواهند پیوست.

در بیانیه کمیته المپیک برزیل آمده است. "این تصمیم با در نظر گرفتن ایمنی ورزشکاران برزیلی در شرایط همه گیری کرونا و با هدف به حداقل رساندن خطر آلودگی و تماس نزدیک و در نتیجه اطمینان از سلامتی همه اعضای تیم برزیل، گرفته شده است. "

این در حالی است که در المپیک ۲۰۱۶ ریو اکثر ۴۶۲ ورزشکار بزرگترین تیم تاریخ المپیک برزیل در مراسم رژه ورزشگاه ماراکانا شرکت کردند.

رزنده پس از کسب مدال‌های نقره پی در پی در بازی‌های المپیک تابستانی، در المپیک ۲۰۱۶ ریو به همراه تیم والیبال برزیل برنده مدال طلا شد. والدین او نیز قبلا نماینده این کشور در المپیک بودند.

تیم والیبال مردان برزیل کمتر از ۲۴ ساعت پس از مراسم افتتاحیه قرار است رقابت‌های خود را با بازی مقابل تونس آغاز کند.

کوادروس در جودوی زنان در دسته سبک وزن در المپیک ۲۰۰۸ پکن موفق به کسب مدال برنز شد. او همچنین در سال ۲۰۱۳ طلای یونیورسیاد را در کازان به دست آورده بود.

اولین تیم رسمی برزیل ۱۰۱ سال پیش در بازی‌های المپیک ۱۹۲۰ آنتورپ شرکت کرد. انتظار می‌رود این تیم در توکیو ۳۰۷ ورزشکار داشته باشد.

بیشتر بخوانید

تاکید توماس باخ درباره برگزاری المپیک ۲۰۲۰ بحران کرونا در المپیک توکیو / بیشترین میزان ابتلا در ۲ ماه گذشته اسطوره تنیس جهان در المپیک شرکت نمی‌کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش المپیک توکیو المپیک۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۹۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته آینده مراسم تجلیل از هزار و ۵۱۷ نفر از قهرمانان و دست اندرکارانی که سال گذشته موفق شدند برای کشور افتخار افرینی کنند را با حضور شخص رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

وی افزود: ۲۳۰ میلیارد تومان پاداش این عزیزان تقدیم خواهد شد.

وزیر ورزش در خصوص بازی‌های المپیک اظهار کرد: اولاً متولی بازی‌های المپیک کمیته ملی المپیک است و حتماً وزارت ورزش در این خصوص کمک می‌کند و نه تنها در رشته وزنه برداری بلکه در سایر رشته‌های ورزشی مثل کشتی و وزنه برداری و تکواندو و همه رشته‌هایی که کسب سهمیه کرده اند، کمک کند.

در حال تکمیل…

کد خبر 6094074

دیگر خبرها

  • آشپز‌های فرانسوی در خدمت ورزشکاران المپیک!
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد