Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@19:58:51 GMT

واژگونی اتوبوس مسافربری در سرخه

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۰۰۱۵۳

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان گفت: اتوبوس حامل ۲۰ مسافر که از مشهد عازم تهران بود در کیلومتر هفت جاده سمنان به سرخه واژگون شد. ناطقان: مظفر محمدخانی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری خبر داد و اظهار داشت: این اتوبوس حامل ۲۰ مسافر از مشهد به تهران در حال حرکت بود که در کیلومتر هفت جاده سمنان به سرخه واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه این اتوبوس ۱۹ حادثه دیده داشت که ۱۵ مصدوم آن توسط هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند، تاکید کرد: این حادثه خوشبختانه فوتی نداشت.

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه از سوی پلیس علت این حادثه ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل خستگی و خواب آلودگی بوده است، ابراز کرد: این حادثه ساعت ۵:۴۵ صبح امروز جمعه یکم مردادماه ۱۴۰۰ رخ داد که عملیات امداد و نجات تا ساعت ۷:۴۰ به طول انجامید.

۶۴۰ کیلومتر از مسیر هزار کیلومتری تهران مشهد در استان سمنان است که ۸۰ درصد آن را نقاط کویری و بدون جلوه بصری تشکیل می‌دهند و در نتیجه سالانه تعداد زیادی واژگونی به دلیل خواب آلودگی در محورهای استان اتفاق می‌افتد. منبع: مهر برچسب ها: واژگونی ، اتوبوس مسافری ، سرخه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: واژگونی اتوبوس مسافری سرخه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: در پی گزارشی از انحراف یک دستگاه اتوبوس ازجاده دراین محور در بامداد امروز، سه گروه عملیاتی هلال احمراز پایگاه قرقچی میمه به محل حادثه اعزام شدند.
محمدجواد نوروزی افزود: نیرو‌های هلال احمر پنج نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان حضرت محمد میمه و ۶ مصدوم دیگر را هم به بیمارستان شهرستان گلپایگان منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان