Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی با گسترش چتر اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد اعضای یک باند سازمان یافته قاچاق مواد افیونی قصد انتقال یک محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی از شهرستان‌های مرزی شمال استان به شهر زاهدان و سپس انتقال آن به عمق کشور را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر، طی چند روز رصد و کنترل تحرکات این باند حرفه‌ای دریافتند که قاچاقچیان با جا ساز مواد مخدر داخل یک دستگاه کامیون حامل مواد ضایعاتی در حال انتقال محموله مذکور از شهرستان‌های شمالی استان به سمت زاهدان هستند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سرانجام روز گذشته تیم‌های عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی یک عملیات ضربتی کامیون حامل مواد را در مسیر زابل به زاهدان توقیف و ضمن دستگیری ۲ سوداگر مرگ در بازرسی از کامیون، ۴۱۶ کیلو و ۲۰۰ گرم مخدر شیشه را که به طرزی ماهرانه در قسمت بار آنجا ساز شده بود کشف کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس در مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان یک بلای خانمان سوز در جامعه تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ اقدام شود.

کد خبر 5263760

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ماده مخدر شيشه احمد طاهری مواد مخدر ویروس کرونا عید سعید قربان کرمانشاه بوشهر دعای عرفه واکسن کرونا آمار کرونا نماز عید قربان عکس استانها شیوع کرونا گرگان ایلام اردبیل زلزله پلیس مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری، سردار سلمان امیری عصر امروز بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش، جمعاً به مقدار ۱۱۰ کیلوگرم، سه جفت پلاک سرقتی و دو جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

امیری ادامه داد: در این عملیات چهار قاچاقچی بازداشت، دو دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

کد خبر 6088095

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز