Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – علیرضا جهانبخش هافبک ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه برایتون انگلیس هفته گذشته به صورت رسمی با قراردادی ۳ ساله به فاینورد هلند پیوست.

یکی از نکته های پنهان انتقال هافبک ایرانی به باشگاه هلندی رقم این جا به جایی بود. یکی از رسانه های هلندی اعلام کرد فاینورد برای جذب جهانبخش تنها یک میلیون یورو هزینه کرده که این خبر با واکنش جهانبخش و مدیر برنامه هایش همراه شده و این خبر را تکذیب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این خبر اعلام شد فاینورد با ۳ میلیون یورو جهانبخش را جذب کرده ولی این خبر نیز صحت ندارد چون امیر هاشمی مقدم مدیر برنامه جهانبخش در نهایت دست به افشاگری زد و رقم دقیق این انتقال را اعلام کرد. هاشمی مقدم در مصاحبه با سایت «ساسکس اکسپرس» رقم دقیقی که باشگاه فاینورد برای جذب جهانبخش به برایتون پرداخت کرده را ۵ میلیون پوند عنوان کرد.

جهانبخش بعد از درخشش به همراه آلکمار و کسب جایزه بهترین بازیکن سال لیگ هلند در سال ۲۰۱۸ با مبلغ ۱۷ میلیون پوند راهی برایتون شده بود ولی نتوانست در ۳ سال گذشته درخشش لازم را در لیگ برتر انگلیس داشته باشد.

بیشتر بخوانید: جواب سنگین مدیربرنامه‌های جهانبخش به باشگاه برایتون/ ۲ سال منتظرتان بودیم! عکس| جهانبخش شاگرد ستاره سابق منچستریونایتد و آرسنال شد جهانبخش: برای انتقال به فاینورد هیچ شکی نداشتم چرا جهانبخش فاینورد را انتخاب کرد؟/ ماجرای یک میلیون یورو چیست؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش فاینورد خبر ویژه علیرضا جهانبخش فاینورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید تخم‌مرغ اعلام شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، براساس مشاهدات میدانی از مغازه‌های سطح شهر تهران قیمت هر شانه ۳۰ عددی تخم مرغ حدود ۱۲۰ هزار تومان است. این یعنی قیمت هر عدد تخم مرغ برای مصرف کننده ۴۰۰۰ تومان تمام می شود. قیمت ذکر شده حدودی بوده و ممکن است در برخی مناطق بیشتر یا کمتر باشد.

بیشتر بخوانید: چه چیزهایی را می‌توان جایگزین تخم‌مرغ در غذاها کرد؟

در میادین میوه و تره بار نیز براساس نرخنامه سازمان میادین میوه و تره بار، قیمت یک شانه ۳۰ عددی این کالای پروتئینی پرمصرف، بسته به نوع بسته بندی آن بین ۸۹ تا ۹۳ هزار تومان است.

همچنین در فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز تخم مرغ در بازه قیمتی ۹۵ تا ۱۱۸ هزار تومان بسته به برند و بسته بندی آن عرضه می‌شود.

مشاهدات میدانی نشان می‌دهد که تخم مرغ این روزها بازار آرامی را سپری می‌کند و بنا بر گفته کارشناسان این حوزه در نیمه اول سال با گرم‌تر شدن هوا مصرف تخم مرغ کم می‌شود که طبیعتا قیمت‌ها با کاهش تقاضا قدری کاهشی می‌شود.

البته رئیس هیات مدیره اتحادیه مرغداران نیز چندی پیش به ایسنا اعلام کرد که از دولت درخواست کردیم با توجه به کاهش مصرف تخم‌مرغ در نیمه اول سال با خرید تضمینی تخم‌مرغ مازاد، از تولیدکنندگان حمایت کند؛ اما هنوز اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

به گفته این فعال بخش خصوصی قیمت تخم مرغ در مرغداری در حال حاضر به کیلویی ۳۲ هزار تومان رسیده و این در حالیست که قیمت تمام شده تخم مرغ برای مرغداران حدودا کیلویی ۶۰ هزار تومان است. این یعنی تخم مرغ ۵۰ درصد قیمت واقعی فروخته می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229130 برچسب‌ها تخم مرغ

دیگر خبرها

  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • قیمت جدید تخم‌مرغ اعلام شد
  • بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟
  • قیمت نفت برای سومین روز کاهش یافت
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • انتقال نادر: فروش پزشک فرانکفورت با ۲۰۰ هزار یورو!
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال