Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در همایش ائمه جمعه آذربایجان شرقی با بیان اینکه نقش محوری ائمه جمعه در هدایت جامعه اسلامی نباید به فراموشی سپرده شودگفت: بر همین اساس باید ائمه جمعه دست نوازش بر سر تمامی گروه‌ها و جریانات سیاسی که اعتقاد به جمهوری اسلامی داشته و در داخل این مجموعه فعالیت می‌کنند، بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نماز جمعه را مرکز دعوت آحاد مردم به تقوای فردی و اجتماعی دانست و اظهار داشت: باید توجه داشت که خدمت به نماز جمعه به منظور هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن آن در حقیقت خدمت به دین و ائمه اطهار (ع) است، چون ائمه جمعه سنگربانان دفاع معنوی مقابل دشمنان هستند و پیروی از خط ولایت مهمترین وظایف ائمه جمعه می‌باشد.

او نماز جمعه را قرارگاه ایمان و تقوا و مظهر وحدت جامعه دانست و بر تقویت آن تاکید و ابراز امیدواری کرد این سنگر اسلام که یادگار امام خمینی است روز به روز تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به فرا رسیدن ۵ مرداد سالروز سفر مقام معظم رهبری به آذربایجان شرقی، گفت: این روز برزگ هرگز از خاطر مردم استان فراموش نخواهد شد و امیدواریم بار دیگر این سعادت نصیب اهالی نجیب و ولایت مدار آذربایجان شود تا از نزدیک با رهبر خود دیدار کنند.

آل هاشم به فرا رسیدن عید سعید غدیرخم نیز اشاره و اضافه کرد: این عید برای مسلمانان جزو اعیاد بزرگ به شمار می‌رود که نه تاریخ است، نه جغرافیا و نه روایت، بلکه رسالت و ولایت است و پیش بند آن رسالت و پیوند آن ولایت است که ولایت مداری درس جاودانه غدیر می‌باشد.

او یادآور شد: زنده نگه داشتن غدیر در حقیقت زنده نگه داشتن اسلام است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولایتمداری ائمه اطهار آذربایجان شرقی ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های پراکنده برای استان قزوین

مریم بهروزی کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: باتوجه به خروجی مدل‌های هواشناسی برای امروز چهارشنبه و فردا پنجشنبه، گذر امواج متناوب از سطح منطقه اتفاق می‌افتد و باعث ابری و نیمه ابری شدن آسمان خواهد شد.

وی اظهار کرد: وزش باد‌های جنوب شرقی را برای بخش‌های شرقی و جنوبی استان انتظار داریم. برای روز‌های جمعه و شنبه استان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرد البته بیشتر برای بعدازظهر جمعه بیشتر تاثیرات اتفاق می‌افتد.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: باتوجه به فصل بهار و تشکیل ابر‌های همرفتی، احتمال بارش‌ها به صورت رگبار دور از انتظار نیست. به لحاظ دمایی هم کاهش نسبی دما را انتظار داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • بارش‌های پراکنده برای استان قزوین
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • حمله به نمازگزاران در گذره ولایت هرات
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • اژه ای: جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی از این اقدامات و آرای ما، هر کدام بهره‌برداری‌های خود را می‌کنند
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود