Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراحل پایانی ساخت مرکز جامع غربالگری سرطان گنبد کاووس به پایان رسیده و روز شنبه به کارشناسان و مهندسین فنی دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده میشود تا در صورت نیاز جهت اسکان و درمان بیماران کرونایی مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گنبد؛ با توجه به شیوع کرونا و مواجه شدن با پیک پنجم این ویروس منحوس که بعضا از نوع دلتای هندی گزارش می شود و نظر به تعداد زیاد مراجعه کنندگان به بیمارستان ها و مراکز درمانی سطح شهرستان و شرق گلستان به مرکزیت گنبد کاووس و نبودن فضا و امکانات کافی طی نشست مسئولان شهرستانی و هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی گلستان مراحل پایانی ساخت مرکز جامع غربالگری سرطان گنبد کاووس که به همت محمد شهرکی با زیربنای ۱۴۵٠ متر در دو طبقه ساخته شده به سرعت با همکاری پیمانکار پروژه آماده و روز شنبه به کارشناسان و مهندسین فنی دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده میشود تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار بگیرد و دغدغه ی تامین مکان برای اسکان و درمان بیماران کرونایی به حداقل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهرکی رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان و بانی این پروژه ضمن تبریک عید قربان با تایید این خبر اظهار کرد: امکانات تکمیلی پروژه مثل پارکت کف هم تهیه شده که در فرصتی مقتضی بعد از عبور از این شرایط بحرانی کرونا نصب خواهد شد 

وی از مردم خواست با رعایت دستورالعمل های بهداشتی شرایط مبارزه علیه ویروس کرونا رو هموار کنند تا ضمن ایمن ماندن از این ویروس لجام گسیخته یاریگر مدافعان سلامت باشند. 

 با مساعدت مالی محمد شهرکی،خیر گنبدی به مناسبت عید قربان پرونده ی ۲٠ محکوم مالی و جرایم غیر عمد بسته شد تا در این ایام مبارک بدون نگرانی و هراس در کنار خانواده باشند.

این خیر گلستانی پیش از این شش هزار و ۶۲۷ زندانی را آزاد کرده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان گنبد کاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبر داد و اعلام کرد: در ابتدای دولت سیزدهم کمتر از ۸۰۰ واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور وجود داشت که هم اکنون این تعداد به ۱۰۶۹ واحد رسیده و ۴۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

دکتر عباس شیراوژن با بیان این مطلب در بیست و دومین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت، گفت: این واحد‌ها در حالی ساخته شده که تاکنون ریالی بودجه برای ساخت خوابگاه متاهلی دریافت نکرده ایم و این ۲۶۹ آپارتمان نیز با بودجه‌های اختصاصی دانشگاه‌ها ساخته شده است.

وی با اشاره به این که باید تا پایان این دولت دانشگاه‌های علوم پزشکی فاقد خوابگاه متاهلی به عدد صفر برسد، افزود: دانشگاه‌های علوم پزشکی فاقد خوابگاه متاهلی تا پایان سال حداقل ۴۰ واحد و دانشکده‌های فاقد خوابگاه متاهلی نیز تا پایان سال حداقل باید ۲۰ واحد خوابگاه متاهلی با متراز ۴۵ تا ۷۰ متر مربع همراه با رعایت پیوست فرهنگی مربوطه، ساخته باشند.

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت در ادامه تاکید کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی که خوابگاه متاهلی دارند هم باید تا پایان سال ۲۰ درصد به تعداد واحد‌های خوابگاهی متاهلی خود اضافه کنند.

دکتر شیراوژن همچنین از انعقاد تفاهمنامه با وزارت مسکن و شهرسازی برای ساخت خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی خبر داد.

منبع: وبدا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات