Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دهستان گهره از توابع بخش فین شهرستان بندرعباس در شمال هرمزگان قرار گرفته و در 80 کیلومتری شمال بندرعباس در مجاورت محور بندرعباس به سیرجان قرار دارد.

اهالی این روستای بیش از 550 خانواری از مشکل کم‌آبی رنج می‌برند و دلیل اصلی آن را نیز فرسودگی لوله‌های فلزی حد فاصل چاه تا تانکر روستا عنوان می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تانکری که در گهره نصب است، قبلا به محض خالی شدن از آب به فاصله حدود 3 ساعت پر می‌شد اما اکنون به دلیل فرسودگی لوله‌های فلزی در طول مسیر و هدررفت آب از این لوله‌ها، پرشدن تانکر تا 10 ساعت نیز طول می‌کشد و در تمامی این مدت، مردم روستا از نعمت آب بی بهره‌ هستند و از آن جا که اتمام آب تانکر در طول روز رخ می‌دهد گاهی یک شبانه روز نیز مردم از آب بی‌بهره می‌مانند.

مردم روستا راه حل این مشکل را تعویض 400 متر لوله خط فاصل چاه تا تانکر روستا عنوان می‌کنند و خود نیز برای حل این مشکل حاضر به مشارکت هستند.

انتهای پیام/88055/ی

منبع: فارس

کلیدواژه: کم آبی کمبود آب تانکر هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۰۰۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد

محمد مطهری  گفت:با تبدیل این روستا به شهر تعداد شهر‌های شهرستان شبستر به تعداد ۱۲ شهر رسید که در سطح کشور یک شهرستان منحصر به فرد از نظر کمیت شهر‌ها می‌باشد.

وی افزود:نظرلو در دهستان میشو جنوبی و بخش صوفیان شهرستان شبستر قرار گرفته و بیش از ۴ هزار نفر جمعیت دارد.

وی عنوان کرد:مردم نظرلو شغل اصلی شان کشاورزی بوده و از مردمان تلاشگر خطه آذربایجان می‌باشند و محصول اصلی این روستا در کشاورزی گوجه فرنگی می‌باشد که همه ساله به سراسر کشور صادر می‌شود.

فرماندار شبستر خاطرنشان کرد:امیدواریم با همکاری مردم و تلاش مسئولین شهری و شهرستانی شاهد توسعه بیش از پیش نظرلو یکی از قطب‌های کشاورزی شهرستان شبستر باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • مخبر: دستگاههای ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته